سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
دیدار سید عمار حکیم با شخصیت های سیاسی و فرهنگی مصر

حوزه/ سید عمار حکیم گفت: پنج اولویت اول ما در مرحله آینده عراق، عبارتند از: وحدت، ارتباط با کشورهای عربی، حفظ حاکمیت، تحکیم دموکراسی و تقویت شهروندی.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام سید عمار حکیم در جریان سفر خود به مصر، در دیدار با جمعی از نخبگان و شخصیت های سیاسی و فرهنگی مصر گفت: پنج اولویت اول ما در مرحله آینده عراق، عبارتند از: وحدت، ارتباط با کشورهای عربی، حفظ حاکمیت، تحکیم دموکراسی و تقویت شهروندی.

وی تاکید کرد: عراق روزهای پایانی نبرد خود با تروریست های جنایتکار داعش را پشت سر می گذارد و در این زمینه توانست قدرت و توانایی خود در مبارزه با تروریسم را به نمایش بگذارد.

رئیس ائتلاف ملی عراق گفت: جامعه بین الملل امروز جدیت بیشتری در مبارزه با داعش پیدا کرده و این بدان خاطر است که بسیاری از کشورهای جهان شاهد عملیات تروریستی بوده اند.

وی ادامه داد: مرحله آینده مرحله همبستگی ملی عراق است که در آن اکثریت مردم به حاکمیت می رسند و در اداره کشور سهیم می شوند.

سید عمار حکیم خاطر نشان کرد: پروژه تفاهم ملی، پروژه ای برای بنای کشوری است که بتواند پاسخگوی سؤالات و نیازهای مرحله پساداعش باشد.

وی در پایان سخنان خود تاکید کرد: ما بارها تاکید کرده ایم و اکنون نیز اعلام می کنیم که با داعش و کسانی که دست آنها به خون مردم عراق آغشته است، سازش نخواهیم کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha