جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دیدار فراکسیون حزب دموکراتیک کردستان با سید عمار حکیم

حوزه/ سید عمار حکیم در دیدار با فراکسیون حزب دموکراتیک کردستان بر ضرورت تکیه بر قانون به عنوان راه حل مشکلات عراق تاکید کرد و گفت: قانون مرجع ما برای حل مشکلاتی است که میان بغداد و اربیل پیش می آید.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، روز گذشته گروهی از فراکسیون حزب دموکراتیک کردستان در پارلمان عراق با حجت الاسلام سید عمار حکیم رئیس ائتلاف ملی عراق دیدار کردند.

در این دیدار که برخی اعضای ائتلاف ملی عراق نیز حضور داشتند، طرفین درباره آخرین اوضاع امنیتی و سیاسی کشور و پیروزی های بزرگ به دست آمده توسط نیروهای امنیتی و بسیج مردمی و عشایر عراق و نیروهای پیشمرگه در نبرد آزاد سازی موصل گفتگو کردند.

سید عمار حکیم در این دیدار بر ضرورت تکیه بر قانون به عنوان راه حل مشکلات عراق تاکید کرد و گفت: قانون مرجع ما برای حل مشکلاتی است که میان بغداد و اربیل پیش می آید.

وی افزود: ائتلاف ملی اعلام کرده که ما کردها را به عنوان بخشی اصیل از کشور عراق می دانیم و بر این باوریم که مشکلات موجود از راه گفتگو قابل حل است و در این راه باید هرکدام از طرف ها مقداری از مواضع خود عقب نشینی کند و امتیازاتی بدهد تا منافع عمومی کشور و مردم عراق تامین شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha