پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله اسدالله ایمانی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان فارس با تاکید بر ضرورت حضور هدفمند حوزویان در فضای مجازی، گفت: روحانیت باید با تولید محتوای دینی براساس ادبیات رایج امروز و قابل فهم و گفتگو برای همگان، در فضای مجازی حضور فعال داشته باشد.

به گزارش خبرگزاري «حوزه» از شيراز، آیت الله اسدالله ایمانی، در درس اخلاق با محوريت "سياست روز و انتخابات"، در جمع اساتيد و طلاب مدارس علمیه شيراز،  بصیرت افزایی و تبیین معیارهای انتخاب اصلح را وظيفه روحانيت در فضاي سياسي و انتخابات پيش رو دانست و گفت: روحانیت باید در این فضا بصیرت افزا و آرامش بخش باشد، یعنی مردم را در مسیر صحیح انتخاب قرار دهد.

نماینده ولی فقیه در استان فارس همچنین با انتقاد از فرایند و آمار ثبت نام کنندگان براي كسب جايگاه رياست جمهوري، آن  را غيرمنطقي دانست.

 امام جمعه شيراز در ادامه، استفاده از ابزار روز را در راستای تبلیغ دین  ضروري دانست و تصریح کرد: روحانیت باید با توجه به نیاز جامعه بشری، از همه ابزارها برای انجام رسالت خود استفاده کند.

آیت الله ایمانی، محتواسازي اسلامي را لازمه حضور فعال در فضاي مجازي عنوان کرد و بيان داشت: روحانیت باید با تولید محتوای دینی براساس ادبیات رایج امروز و قابل فهم و گفتگو برای همگان، در فضای مجازی حضور فعال داشته باشد.

 وی، استفاده ناصحيح از فضاي مجازي مخصوصا در شرايط انتخابات را بسيار آسیب زا خواند اذعان داشت: در انتخابات قطعا از این ابزار برای تخریب برخی شخصیت ها و بالا بردن کاذب برخی افراد استفاده می شود، لذا آناني که می خواهند از حق دفاع کنند باید با درایت از این فضا استفاده کنند.

انتهای پیام/ک

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha