جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دیدار مدیر مؤسسه جهادی یسری استان مرکزی با معاون تبلیغ حوزه علمیه استان مرکزی

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه استان مرکزی، با تأکید بر ضرورت حضور هدفمند طلاب در عرصه فضای مجازی برای ترویج آموزه های دینی، گفت: امروز باید بخشی از کارهای جهادی طلاب، در عرصه فضای مجازی متمرکز شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از اراک، حجت الاسلام علی شفیعی، امروز در نشستی حجت الاسلام اعیان منش، مدیر مؤسسه جهادی «یسری» که در دفتر معاونت تبلیغ حوزه علمیه استان مرکزی برگزار شد، اظهار داشت: حضور طلاب در حرکات جهادی و خدمت رسانی به مناطق محروم، بسیار ارزشمند است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان مرکزی ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های این مؤسسه فرهنگی و جهادی، گفت:  حرکتی که شما شروع کرده اید، حلقه مفقودی در برنامه های فرهنگی طلاب استان مرکزی بود.

حجت الاسلام شفیعی گفت: کار فرهنگی واقعی همین است که ما بتوانیم یک بسیج عمومی با همراهی مردم برای خدمت رسانی در عرصه های فرهنگی و ... داشته و در این زمینه تأثیرگذار هم باشیم.

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان مرکزی با بیان این که امروز باید بخشی از کارهای جهادی طلاب، در عرصه فضای مجازی متمرکز شود، گفت: هر کس بتواند در فضای مجازی حرفی برای گفتن داشته باشد، می تواند در جامعه و در میان اقشار مختلف نفوذ کند و از این رو با توجه به تأکیدات امام راحل و مقام معظم رهبری در عرصه تبلیغ دین، باید در عرصه فضای مجازی با قدرت و قوت کارهای خود را انجام دهید.

حجت الاسلام شفیعی در پایان سخنان خود با بیان این که کاری که برای خدا انجام می گیرد، به دلها و قلب های مردم نفوذ می کند، گفت: حرکت و کار شما، حرکتی خدا پسند و جهادی است و از این رو ان شاءالله ماندگار است.

*طرح دوشنبه های مهربانی طلاب استان مرکزی

 حجت الاسلام اعیان منش مدیر مؤسسه جهادی «یسری» استان مرکزی نیز در این نشست ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های این مؤسسه، گفت: این موسسه به امور مختلف از جمله محرومیت ‌زدایی اقتصادی از مناطق محروم تا محرومیت زدایی اخلاقی در میان اقشار مختلف جامعه با روحیه جهادی می‌پردازد.

این فعال فرهنگی افزود: ما در کنار فعالیت‌های کانون دنبال ترویج مهربانی هستیم، به این صورت که هر دوشنبه به کسانی که احساس میکنیم نیاز به مهربانی دارند به آنها سرکشی می کنیم و اسم این کار خود را «دوشنبه مهربانی» گذاشته ایم.

وی با اشاره به فعالیت های این مؤسسه در عرصه فضای مجازی نیز گفت: برای فضای مجازی یک بسته فرهنگی داریم که به زودی آن را ارائه می کنیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha