پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
اردوی جهادی جمعی از طلاب در مناطق محروم خوزستان

حوزه/ حجت الاسلام موسوی، از ساماندهی ۷ گروه تبلیغی برای فعالیت جهادی در هفته آخر سال خبرداد و گفت: کادر و طلاب مدرسه علمیه ولی عصر(عج) اهواز پس از شناسایی مناطق محروم، چتر تبلیغی-جهادی خود را پهن کرده و اقدام به ساخت منزل، مسجد و حسینیه می‌کنند.

حجت الاسلام سید جعفر موسوی، مدیر مدرسه علمیه ولی عصر(عج) اهواز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در اهواز، از ساماندهی ۷ گروه تبلیغی-جهادی جهت اعزام به مناطق محروم استان خوزستان خبرداد و اظهار داشت: این گروه‌های تبلیغی-جهادی برای خدمت‌رسانی به ۷ منطقه محروم حاشیه اهواز سازمان‌دهی شده‌اند که إن‌شاءالله در هفته پایانی سال مشغول به فعالیت می‌شوند.

وی با بیان اینکه کار جهادی نیازمند روحیه جهادی است، گفت: مدیریت مدرسه علمیه همواره برای تقویت روحیه جهادی طلاب، اردوهای تبلیغی-جهادی را ویژه طلاب سطح ۱ و ۲ برگزار می‌کند و خوشبختانه تا به امروز اقدامات بسیار مطلوبی در عرصه عمرانی صورت گرفته است.

حجت الاسلام موسوی، رسیدگی به وضعیت محرومان را یکی از اقدامات ثابت مدرسه علمیه ولی عصر(عج) اهواز دانست و بیان کرد: کادر و طلاب این مدرسه علمیه پس از شناسایی مناطق محروم، چتر تبلیغی-جهادی خود را پهن کرده و اقدام به ساخت منزل، مسجد و حسینیه می‌کنند.

مدیر مدرسه علمیه ولی عصر(عج) اهواز، در پایان با بیان این که بیش از 100 طلبه در گروه‌های تبلیغی-جهادی مدرسه ساماندهی شده‌اند، اظهار داشت: طلاب مدرسه علمیه إن‌شاءالله علاوه بر منطقه قلعه چنان و سویسه در 5 نقطه محروم دیگر اقدامات سازندگی انجام خواهند داد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha