جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‌‌الاسلام حسینی خراسانی

عضو جامعه مدرسین گفت: یکی از مهم ترین لوازم تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور فعالیت جهادی و خستگی ناپذیر مسئولان و مدیران است.

حجت الاسلام و المسلمین سید احمد حسینی خراسانی درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به نام گذاری سال 96 از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، تولید- اشتغال اظهار داشت: اگر بخواهیم که شعار امسال محقق شود، قبل از هر چیز مسئولان و دولتمردان باید با روحیه جهادی به کار مشغول شوند و از کوچکترین فرصت های موجود برای خدمت به مردم و حل مشکلات، نهایت استفاده را ببرند.

وی با بیان این که مردم به هیچ وجه کم کاری مسئولان را در این خصوص برنمی تابند، گفت: متاسفانه در سال گذشته آن طور که انتظار می رفت اهداف نام گذاری سال محقق نشد و امسال این فرصت وجود دارد که در سایه تلاش و همدلی و مجاهدت همه جانبه شاهد این امر باشیم.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به این که کشور در دو عرصه تولید و اشتغال با مشکلات جدی مواجه است، افزود: رفع رکود و بیکاری مستلزم اهتمام همه جانبه به اقتصاد مقاومتی و تکیه بر توانمندی ها و قابلیت های درون کشور است.

وی خاطرنشان کرد: به لطف الهی کشور ما از حیث منابع طبیعی و به خصوص منابع انسانی ، توانایی های بالایی دارد که باید از این ظرفیت و سرمایه عظیم حداکثر استفاده را در جهت تقویت اقتصاد ملی و حل مشکلاتی چون رکود و بیکاری و تورم ببریم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha