پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
جنگ پرندگان

حوزه/ مدیر گروه تبلیغی هنری علمدار با اشاره به بازی «جنگ پرندگان» گفت: هفتاد هزار یورو برای بازی «جنگ پرندگان» هزینه شد، اما به رایگان در اختیار فرزندان و کودکان ما قرار گرفت. در این بازی مخاطب به نقشه ایران، برج میلاد و مقدسات اسلامی حمله می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، حجت الاسلام امیر اخوان مدیر گروه تبلیغی، هنری علمدار، شب گذشته در مراسم تجلیل از همسران و فرزندان ممتاز طلاب و روحانیون استان همدان گفت: خانواده ها نسبت به فضای مجازی و بازی های رایانه ای فرزندان دقت بیشتری داشته باشند.

وی در ادامه افزود: عمر و عاص به معاویه پیشنهاد داد تا با فعالیت تبلیغی گسترده بغض امیر مومنان علی(ع) را در دل کودکان نهادینه کند، او با هدیه دادن بره به پسر بچه ها به نام  معاویه از معاویه تبلیغ کرده و بعد از مدتی همه بره ها با نام علی(ع) را دزدید و نام حضرت علی(ع) را در دل کودکان خراب کرد.

وی ادامه داد: یک شایعه سبب شد تا کودکان آن زمان از امیر مومنان علی(ع) کینه داشته باشند، امروزه نیز تهاجم فرهنگی ضد اسلام و ضد شیعه توسط فضای مجازی، فیلم، عکس، بازی رایانه ای و دیگر برنامه ها می خواهد فرزندان ما را با تفکری ضد اسلام بار بیاورد.

مدیر گروه تبلیغی هنری علمدار با اشاره به بازی رایانه ای «جنگ پرندگان»، تصریح کرد: هفتاد هزار یورو برای بازی جنگ پرندگان هزینه شده و به رایگان در اختیار فرزندان و کودکان ما قرار گرفت. در این بازی مخاطب به نقشه ایران و برج میلاد و مقدسات اسلامی حمله می کند.

وی در ادامه افزود: یکی دیگر از بازی هایی که با هدف خاص برنامه ریزی شده است بازی رایانه ای «سام ماجرا جو» است، مخاطب در این بازی به مساجد مسلمانان حمله می کند.

وی با بیان اینکه بازی های رایانه غربی با هدف ضد اسلامی ساخته می شوند گفت: آنها حتی به اهداف مخفی اکتفا نکرده و از نماد های دینی ما نیز برای هدف خودشان استفاده می کنند.

حجت الاسلام اخوان ابراز داشت: کاربر نوجوان مسلمان در بازی های رایانه ای تبدیل به یک فرد مسیحی می شود و با حمله به مسلمانان به ظاهر تروریست به مرحله بعدی راه پیدا می کند.

وی در ادامه تاکید کرد: در این بازی ها می خواهند کودکان را غیر مستقیم از دین زده کنند همانند بازی "یا مهدی" که مخاطب بازی همراه با کشتن، شعار "یا مهدی" را می شنود.

وی در پایان با اشاره به بازی هایی همچون کلش آف کلنز که اعتیاد آور هستند گفت: خانواده ها باید مواظب فرزندان دلبندشان باشند که خدای ناکرده مبتلا به این بازی های ضد اسلام نشوند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha