پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 414110
۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵
مرکز تحقیقات کامپیوتری نور

حوزه/ آیت الله اعرافی به همراه معاونین خود با حضور در مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی( نور) از نزدیک با فعالیت های این مرکز آشنا شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» مدیر و معاونین حوزه های علمیه با حضور در مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی (نور) از نزدیک با فعالیت های این مرکز، آشنا و در نشستی، برنامه های مشترک با یکدیگر را مورد ارزیابی قرار دادند.

آیت الله اعرافی در این نشست اظهار داشت: هدف از حضور و نشست با مسئولان  این مرکز آن است که حوزه های علمیه در حرکت های آینده خود نگاهی نرم افزارانه و ناظم به سیستم ها و فضای مجازی داشته باشد.

وی ابراز داشت: جامعه المصطفی و حوزه های علمیه در بخش هایی از فعالیت های نرم افزاری، کارهای مناسبی انجام داده اند؛ اما نیازمند فعالیت های گسترده تر در این راستا می باشیم؛ امروز سیستم یکپارچه، نیاز حوزه های علمیه است تا بتواند حرکت های جدید و نویی را در راستای اهداف خود آغاز نماید.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه خاطرنشان ساخت: تمام برنامه های حوزه باید پیوست مجازی داشته و سیستم های موجود با یکدیگر ارتباط قوی و مستمر داشته باشند.

در ابتدای این نشست:‌حجت الاسلام والمسلمین شهریاری، رئیس مرکز نور نیز به ارائه گزارشی از فعالیت ها پرداخت و در ادامه به موضوع «بازآفرینی حوزه در فضای مجازی» و به برنامه های این مرکز برای این موضوع اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha