شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام میثم یوسفی-مدیر مرکز خدمات حوزه کاشان

حوزه/ مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه منطقه کاشان از برگزاری اردوی خانوادگی طلاب شهرستان های کاشان، آران و بیدگل، نطنز و نراق، هفتم اردیبهشت ماه، در اردوگاه شهید رجایی خبر داد.

حجت الاسلام میثم یوسفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان با تسلیت ایام شهادت حضرت موسی کاظم (ع)، با اعلام این خبر گفت: اجرای برنامه های فرهنگی، مسابقات ورزشی بین فرزندان طلاب  در رشته های  دارت، طناب کشی ، فوتبال ، والیبال  و تیراندازی برای سنین بالا تر، برگزاری نماز جماعت، اجرای طنز به منظور تزریق روحیه نشاط  و شادابی و ارائه مشاوره از مهمترین برنامه های این یک روزه می باشد.

وی، برگزاری اردوهای قبلی طلاب، خانواده های آنان و مستمری بگیران شهرستان های کاشان، آران و بیدگل ، نطنز و نراق به مشهد مقدس و دیگر اماکن زیارتی در سال گذشته را موجب تبادل  تجربیات علمی، آموزشی، دینی  و فرهنگی  آنها دانست و افزود:  در اردوهای قبلی به جهت ارتباطی که  خانواده های طلاب  با یکدیگر برقرارکردند، منجر به تحقق چند ازدواج شد.

مدیرمرکز خدمات حوزه علمیه منطقه کاشان، از افزایش استقبال خانواده های طلاب از این گونه اردوها خبرداد و خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود بیش از200  نفر از طلاب منطقه کاشان در این اردو شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه طلاب علاقمند شرکت در این اردو جهت ثبت نام می توانند به مرکز خدمات حوزه کاشان  مراجعه نمایند، گفت:  سرویس رایگان جهت انتقال طلاب ثبت نام کننده در این اردو، صبح پنج شنبه هفتم اردیبهشت ماه از محل این مرکز آماده حرکت به طرف اردوگاه شهید رجایی  ازناوه  می باشد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha