جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
 آیت الله مهدوی

آیت الله مهدوی گفت: مردم باید جدای از مباحث سیاسی و جناحی ، ببینند چه کسی توانایی خدمت به دین مردم و محرومین جامعه را دارد، معمولا کسانی که خوی اشرافی گری دارند وحقوق های نجومی دریافت می کنند نمی توانند خدمت کنند .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، آیت الله سید ابوالحسن مهدوی، در جمع خبرنگاران پیرامون شاخصه های انتخاب اصلح اظهار کرد: کلیات شرایط نامزدهای ریاست جمهوری که در قانون اساسی آمده است و شورای نگهبان براساس آن صلاحیت نامزدها را تایید می کند.

وی با بیان اینکه همه 6 نامزد فعلی صلاحیت حداقلی را برای ورورد به انتخابات ریاست جمهوری را دارند، گفت: آنچه مهم  است این که مردم توجه کنند که بین 6 نامزد کدام نامزد می تواند بهتر به نظام و انقلاب و ملت ایران خدمت کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب معیارهای کلی را بارها بیان فرموده اند از جمله اخیرا بیان کردند که رئیس جمهور باید بتواند مشکلات اقتصادی را حل کند و  نگاهش به جای بیرون از کشور نباشد.

وی ادامه داد: مردم می توانند تشخیص بدهند، چرا که ثابت کرده اند که بصیرت خوبی دارند و مشکلات کشور را کم و بیش اطلاع دارند، از آمارهای کذب  و صدق به خوبی آگاهی دارند.

آیت الله مهدوی تصریح کرد: مردم باید جدای از مباحث سیاسی و جناحی ببینند، کسانی که قرار است روی کار بیایند، کدامشان بهتر می توانند مشکلات را حل کرده و به مردم خدمت کنند، منظور ما هم از  خدمت، خدمت به محرومین  و دین مردم است، یعنی توانایی مدیریتی داشته باشند که بتوانند دنیا و آخرت مردم را توانان آباد کنند.

وی افزود: بر این اساس کسانی که  خود و اطرافیانشان روحیه اشرافی گری دارند و حقوق های نجومی و کذایی گرفته اند، نمی توانند خدمت کنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha