چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سیدحبیب الله موسوی- مدیر حوزه کرمانشاه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه گفت: نامزدهای ریاست جمهوری باید براساس شاخص های امام راحل و مقام معظم رهبری حرکت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام و المسلمین سیدحبیب الله موسوی، امروز در جمع کارکنان، اساتید و معاونین حوزه علمیه استان کرمانشاه، به عظمت و اقتدار جمهوری اسلامی در جهان اشاره کرد و اظهار داشت: عظمت جمهوری اسلامی زمانی از نظر اقتصادی و نظامی ضعیف بود، ولی چون در کشور وحدت و پشتیبانی از ولایت فقیه وجود داشت، جهان استکبار از آن می ترسید.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه تاکید کرد: امروز اگر نگرانیم که عزتمان باقی بماند، باید گرایش به غرب نداشته باشیم، چرا که عزت و شرف ما در وحدت ما و تبعیت از ولایت فقیه است.

این کارشناس حوزوی در ادامه با اشاره به اینکه دشمنان اسلام به ویژه دولت ها و نظام های غربی همچنان دشمنی خود را با انقلاب اسلامی در دل دارند، عنوان داشت: غرب همچنان در خصم خود مانده و البته مقابل خصم آنها عزت و شرف ما، در گرو وحدت و تبیعت از ولایت فقیه است.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی در ادامه سخنان خود به ویژگی های یک کاندیدای اصلح از دید مقام معظم رهبری و امام راحل اشاره کرد و افزود: نامزد اصلح باید در عمل تابع رهبری و امام باشد نه اینکه تنها حرف بزند و در عمل کار دیگری انجام دهید.

این کارشناس امور قرآنی با بیان این که نامزد اصلح ریاست جمهوری نباید هرگز از چارچوب های نظام جمهوری اسلامی عبور کرده و گفتمان های سطحی داشته باشد، گفت: نامزدهای ریاست جمهوری باید انقلابی فکر کنند و برای مردم، توسعه و آبادانی ایران اسلامی از هیچ کوششی دریغ نورزند؛ زیرا عزت ما به انقلابی بودن است، نه اینکه دست خود را به سمت غربی ها دراز کنیم.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه عنوان کرد: اگر نگاه مان به دشمن باشد، هرچه قدر هم پیشرفت کنیم به کشور کوچک کره شمالی نخواهیم رسید، و اگر از نظر نظامی و هسته ای هم پیشرفت کنیم بازهم هرگز به فرانسه و آلمان نخواهیم رسید.

وی در ادامه با اشاره به اینکه برخی از کشورهای منطقه قدرت اقتصادی و نظامی خود را از توجه آمریکا دارند، گفت: رژیم غاصب اسرائیل  پشت آمریکا پناه گرفته است.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی در پایان عنوان کرد: نامزدهای انتخاباتی نباید با صحبت های شان باعث شوند عده ای که در مقابل ایران گستاخ شده اند، فرصت را برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی مغتنم بشمارند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha