دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
رئیس سازمان بسیج طلاب حجت الاسلام  والمسلمین محمود محمدی شاهرودی

حوزه/ حجت الاسلام محمدی شاهرودی اولین رسالت جامعه را حضور حداکثری در انتخابات دانست و گفت: حضور مردم در عرصه های گوناگون انقلاب، سایه جنگ را از سر کشور و ملت دور کرده و باعث امنیت در جامعه شده است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام محمود محمدی شاهرودی در جلسه هم اندیشی طلاب و فضلای شهرستان های سمنان، گرمسار، مهدیشهر، سرخه، شهمیرزاد که چهارشنبه شب در مؤسسه هادیان کوثر قم برگزار شد، به تبیین شاخصه های فردی رییس جمهور پرداخت و گفت: باید دید چه کسی می تواند عوامل ماندگاری انقلاب را حفظ کرده و جلوی نفوذ دشمن را بگیرد؛ دشمنان امروزه به دنبال تغییر رفتار جامعه اسلامی است که این مسأله بی شک به براندازی نظام منجر خواهد شد.

وی اضافه کرد: از جمله ویژگی های دیگر یک رئیس جمهور ؛ امانت داری، پاکدستی، ساده زیستی، نداشتن روحیه اشرافی گری است.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون کشور به تشریح ویژگی های مدیریتی رییس جمهور آینده پرداخت و عنوان کرد: با توجه به اینکه رییس جمهور، ریاست قوه مجریه را برعهده دارد باید به جای اینکه نظریه پردازی کند بیشتر و بلکه تمام تلاش خود را بر این بگذارد که قوانینی که برای رفاه مردم وضع می شود را اجرا کند، اما متأسفانه بعد از انقلاب اکثر دولت ها از این مهم غفلت کرده و بیشتر به سوی شعارگرایی سوق پیدا کردند.

 حجت الاسلام محمدی شاهرودی اولین رسالت جامعه را حضور حداکثری در انتخابات دانست و گفت: جهت این امر این است که حضور مردم در این عرضه ها سایه جنگ را از سر کشور و ملت دور کرده و امنیت زا است.

وی با بیان اینکه  رسالت جامعه انتخاب هوشمندانه و شرکت حداکثری در انتخابات است به تبیین رسالت های دیگر جامعه پرداخت و بیان کرد: جامعه باید بداند کدام یک از کاندیداها انتظارات رهبر معظم انقلاب و مردم را عملی می کند.

حجت الاسلام محمدی شاهرودی با اشاره به اینکه توهین و تخریب کاندیداها امر بسیار ناپسندی است، ابراز داشت: نقد عالمانه کاندیداها هیچ جای عیبی ندارد و همواره باید جانب انصاف در نقدها رعایت شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha