جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
طلاق

حوزه/ چرا باید بیکاری در کشور به حدی برسد که در برخی مناطق به چهل یا پنجاه درصد افزایش پیدا کند و بانک ها عامل تورم و بیکاری در کشور بشوند و به راحتی از مردم ربا بگیرند و دولت هم عملا تسلیم شده باشد؟

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سید علی اکبر حسینی نژاد در جلسه مجمع عمومی نمایندگان طلاب و فضلای حوزه که  شامگاه چهارشنبه در سالن همایش های مدرسه عالی دارالشفاء برگزار شد، با تقدیر از جامعه مدرسین گفت: جامعه مدرسین از اولین کسانی بود که اجتهاد مسلم امام را امضاء کرده و جلوی اعدام ایشان را گرفتند و امروز نیز به حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رییسی رأی داده اند و ما نیز در مجمع نمایندگان پیرو آنها خواهیم بود.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب با اشاره به اینکه دشمنان هر روز خشن تر و سرسخت تر به میدان مبارزه با اسلام می آیند، ابراز داشت: امروز وقتی جنایات داعش را می بینید متوجه می شوید که همه اینها از آمریکا و اسرائیل خط می گیرد، ولی اینکه عده ای می خواهند این مسأله را نبیند جای تعجب دارد.

وی بیان داشت: کاندیداهای ریاست جمهوری در دوره های اخیر همگی این موضوع را قبول دارند که ایران در نفت و گاز و معادن یکی از غنی ترین کشورهای منطقه است، ولی مردم امروز سؤال می کنند، چرا باید بیکاری در کشور به حدی برسد که در برخی مناطق به چهل یا پنجاه درصد افزایش پیدا کند و بانک ها عامل تورم و بیکاری در کشور بشوند و به راحتی از مردم ربا بگیرند و دولت هم عملا تسلیم شده باشد؟

حجت الاسلام والمسلمین حسینی نژاد با تأکید بر اینکه همه کاندیداها قبول دارند که علتی که انقلاب را نگاه داشته است معنویت و دین داری است، گفت: حوزه و روحانیت در صدر این مسأله وجود دارد، ولی چرا کار جدی در این زمینه صورت نمی گیرد و آمار طلاق و فساد و رشوه و رانت هر روز در حال افزایش است.

وی افزود: امروز کسی باید به میدان بیاید تا واقعا به فکر مملکت باشد، چراکه مملکت ما همه امکانات دارد و قدرت هم به اندازه کافی در اختیار مجریان قرار دارد به شرط اینکه بخواهند مشکلات را حل کنند.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب با بیان اینکه سفارت خانه ها برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی بیکار نمی نشینند، ابراز داشت: چه پول ها و چه تهدیدهایی که علیه دولت و نظام شکل می گیرد تا فقه شیعه و ولایت فقیه و دین را ناکارآمد جلوه دهند، بنابراین امروز انقلاب باید به سمتی برود که زمینه ساز حکومت امام زمان(عج) باشد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha