سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
دانشگاه اسلامی غنا

حوزه/ سیزدهمین مراسم جشن فارغ التحصیلی و هجدهمین مراسم تحلیف دانشجویان جدید دانشگاه اسلامی غنا برگزار شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، سیزدهمین مراسم جشن فارغ التحصیلی و هجدهمین مراسم تحلیف دانشجویان جدید دانشگاه اسلامی غنا با حضور وزیر اطلاع رسانی کشور غنا، معاون وزیر آموزش، امام کل غنا، سفیر جمهوری اسلامی غنا و دیگر مهمانان سیاسی، مذهبی، و اجتماعی این کشور برگزار شد.

گفتین است؛ در این مراسم یکصد و هشتاد نفر از هشت رشته و گرایش مطالعات ادیان، بانکداری، حسابداری، بازاریابی، مدیریت منابع انسانی، خبرنگاری، تبلیغات و روابط عمومی فارغ التحصیل شدند.

مراسم تحلیف تعدادی از دانشجویان جدید دانشگاه اسلامی غنا

مراسم تحلیف تعدادی از دانشجویان جدید دانشگاه اسلامی غنا با موضوع قابل دسترس سازی آموزش عالی برای همگان، نقش دانشگاه اسلامی، نقش دولت و نقش نهادهای مدنی برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین حکیم الهی معاون ارتباطات و بین المللی جامعه المصطفی، در این مراسم به اهمیت آموزش عالی در دنیای معاصر اشاره نموده و اظهار داشت: با توجه به شعار اصلی دانشگاه اسلامی غنا، دانشجویان و دانش آموختگان باید به مقوله های دانش افزایی، خدمت رسانی و ارتقای ایمان به خدا توجه روز افزون تری داشته باشند.

 حجت الاسلام معارفی نیز در این مراسم به نقش دانشگاه اسلامی غنا در دسترس گذاشتن آموزش های عالی به همگان اشاره نمود و خاطرنشان کرد: توجه به منابع انسانی و آموزش، مهمترین سیاست برای رسیدن به توسعه پایدار است؛ لذا این سیاست باید در کشورهای آفریقایی با با اولویت دادن به آموزش فقرا و نیازمندان دنبال شود.

 وی در ادامه یادآور شد: دانشگاه اسلامی غنا با هدف گذاری قشر نیازمند و ارائه خدمات آموزشی ارزان و بسته های مختلف بورسیه های تحصیلی نقش منحصر به فردی در تحقق این هدف به خصوص برای مسلمانان محروم داشته است.

 دکتر مصطفی حمید، وزیر اطلاع رسانی کشور غنا، نیز دراین مراسم ضمن تحسین دانشگاه اسلامی غنا، تصریح کرد: با توجه به سیاستهای آموزشی و تربیتی دانشگاه اسلامی غنا، بسیاری از مسلمانان فقیر توانمند شده و در جایگاه های والای اجتماعی قرار گرفته اند.

وی خاطرنشان کرد: دولت غنا معتقد است، باید با تقویت دانشگاه هایی چون دانشگاه اسلامی غنا، آموزش را بیش از پیش در اختیار همگان قرار دهد.

شایان ذکر است؛ در حاشیه سیزدهمین مراسم جشن فارغ التحصیلی و هجدهمین مراسم تحلیف دانشجویان جدید دانشگاه اسلامی غنا، مراسم کلنگ زنی و احداث بلوک جدید آموزشی در چهار طبقه، با حضور امام کل مسلمانان غنا برگزار گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha