جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
جلال رضوی مهر - مشاور رئیس سازمان اوقاف

حوزه/ تبیین موضوع مهمی چون مهدویت، نیازمند به مباحث علمی و وجود فضای فرهنگی است؛ اگر در این عرصه درست عمل کنیم، قطعا قدم مثبتی در موضوع و فکر مهدویت برداشته ایم.

حجت الاسلام و المسلمین سید جلال رضوی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، ضمن تبریک سالروز ولادت باسعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی( عج)بابیان اینکه موضوع مهدویت و تبیین آن از مسائل مهم و ضروریات جامعه اسلامی است،گفت: در حال حاضر هیچ انسانی نیست که معتقد به منجی و ناجی جهانی نباشد، ولی موضوع مهم از بین بردن انحرافات و شبهات فکری بحث مهدویت است.

نائب رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه عنوان کرد: جامعه اسلامی و جهانی نیاز ضروری به منجی دارد  و به دنبال دنیای بدون ظلم و جنایت است و این آسایش و عدالت تنها با آمدن آخرین منجی میسر خواهد بود به همین دلیل یکی از نیازهای ضروری جامعه بحث مهدویت است.

وی بابیان اینکه با گرفتن چند همایش و سخنرانی جایگاه مهدویت تبیین نمی شود، افزود: تبیین موضوع مهمی چون مهدویت، نیازمند به مباحث علمی و وجود فضای فرهنگی است؛ اگر در این عرصه درست عمل کنیم، قطعا قدم مثبتی در موضوع و فکر مهدویت برداشته ایم.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی گفت: در حال حاضر با وجود جنایت و ظلم زیاد، مردم از فرهنگ غرب خسته و دلسرد شده اند و به فکر راه و چاره برای رهایی از این شرایط دردناک می باشند و بهترین راه و چاره برای مردم، رفتن به مسئله مهدویت و ظهور آخرین منجی است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha