شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
 برگزاری همایش امام مهدی (عج) و استحکام پاکستان در کراچی

حوزه/ همایش «امام مهدی (عج) و استحکام پاکستان» ، به مناسبت ولادت حضرت قائم (عج) و نیمه شعبان به همت اعضای مجلس وحدت مسلمین پاکستان در کراچی برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، همایش «امام مهدی (عج) و استحکام پاکستان» پنج شنبه 21 می 2017، به مناسبت ولادت حضرت قائم (عج) به همت اعضای مجلس وحدت مسلمین پاکستان در کراچی برگزار می‌شود.
حجت الاسلام رجا ناصر عباس جعفری، دبیرکل مجلس وحدت مسلمین، حزب سیاسی پیشروی شیعیان در پاکستان با حضور در یک کنفرانس خبری اعلام کرد: به مناسبت نیمه شعبان یک گردهمایی عمومی با عنوان «همایش امام مهدی (عج) و استحکام پاکستان» در پارک نیشتار واقع در کراچی برگزار می‌شود.
در این کنفرانس خبری که در یک باشگاه کاتولیک در کراچی برگزار شد دیگر رهبران تشیع از جمله آیت الله میرزا یوسف حسین نیز حضور داشتند.
جعفری در ادامه گفت: هدف از برگزاری این همایش رساندن صدای یک سیستم قضایی بهتر به گوش جهانیان، اجرای درست طرح اقدام ملی، گفتگو درباره جوانان و علمای از دست رفته، بی‌ثباتی اقتصادی و مورد هدف قرار گرفتن جامعه شیعیان در پاکستان توسط تکفیری‌ها است.
حجت الاسلام جعفری در ادامه گفت: ما از تمامی مردم پاکستان می‌خواهیم در گردهمایی شرکت کنند و این فرصتی برای همگان است تا صدای بی‌عدالتی را به گوش سایرین برسانند. 
وی در خصوص حکم عفو یکی از رهبران طالبان در پاکستان نیز گفت: ما پوشش خبری داده شده به احسان الله احسان، سخنگوی سابق حزب تحریک طالبان را محکوم می‌کنیم و برای خانواده‌های قربانیان حملات تروریستی دردآور است که ببینند یک جنایتکار و قاتل عزیزان‌شان در حمله به ارتش، مدارس و پیشاور آزادانه در تلویزیون سخن می‌گوید. ما از دولت می‌خواهیم به جای عفو چنین تروریست‌هایی آنان را محاکمه کرده و آنان را به درس عبرتی برای دیگران تبدیل کند.
حجت الاسلام جعفری همچنین درباره قانون «توهین به مقدسات» و اقدامات خودسرانه گفت: روحانیون و علما باید مردم را درباره قانون توهین به مقدسات آگاه سازند و تنها دستگاه قضایی باید حق مجازات داشته باشد و مردم نباید خودسرانه کسانی را که تصور می‌کنند به مقدسات توهین کرده‌اند مورد ضرب و شتم قرار داده و حتی به قتل برسانند.
 
 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha