جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
زمینه سازی ظهور

حوزه/ مبلغ شیعه بنگلادشی گفت: نشانه های بسیار زیادی در کتب اهل سنت در مورد ظهور امام زمان(علیه السلام) وجود دارد که انسان ها را به ظهور امام عصر بشارت می دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»،  حجت الاسلام و المسلمین سمیع الحق از کشور بنگلادش در همایش بین المللی منتظران ظهور که در مسجد مقدس جمکران در حال برگزاری است، به ارائه مقاله ای با موضوع بررسی حدیث بیعت با امام زمان(عجل الله تعالی فرجه) در کتب اهل سنت پرداخت و اظهار کرد: نشانه های بسیار زیادی در کتب اهل سنت در مورد ظهور امام زمان(علیه السلام) وجود دارد که انسان ها را به ظهور امام عصر بشارت می دهد.

وی افزود: اما در بنگال برخی سعی بر انحراف این احادیث داشتند و تمایل نداشتند کسی به معنای واقعی آن برسد به همین دلیل امام عصر(عجل الله تعالی فرجه) را به مردم آن طور که باید معرفی نمی کردند.

 حجت الاسلام و المسلمین سمیع الحق گفت: بسیاری از خلافا و عالمان دینی اهل سنت در روزهای پایانی عمرخود به این مسئله اعتراف کرده و اظهار ندامت کرده اند.

مبلغ شیعه در بنگلادش تصریح کرد: روایتی می فرماید،هر کسی امام زمان خود را نشناسد به مرگ جاهلی از دنیا رفته است حالا این وظیفه ما است که به سراغ امام زمان(علیه السلام) برویم و در مورد وی تحقیق کنیم.

انتهای پیام  313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha