جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری، بصیرت افزایی انتخاباتی را از ماموریت های سیاسی حوزویان دانست و گفت: رئیس جمهور باید تحول آفرین باشد و شایسته سالاری را سرلوحه اقدامات خود قرار دهد و در نهایت مردمی و ساده زیست باشد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی، عصر امروز در جمع طلاب، اساتید مدرسه علمیه ایمانیه شهرستان تاکستان، با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری، گفت: فردی که انتخاب می شود باید در تاسیس دولت عزتمند و کارآمد توانایی داشته باشد.

 

عضو خبرگان رهبری ادامه داد: رئیس جمهور باید تحول آفرین باشد و شایسته سالاری را سرلوحه اقدامات خود قرار دهد و در نهایت مردمی و ساده زیست باشد .

 

وی خاطرنشان کرد: اصل در انتخابات، حضور حداکثری و انتخاب رئیس جمهور اصلح، انقلابی، ولایی و کارآمد است و اگر مردم شریف ایران در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها اشخاص اصلح و انقلابی و کارآمد را انتخاب کنند، جامعه رشد و پیشرفت می کند.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی تبیین شاخصه های رئیس جمهور اصلح و بصیرت افزایی در این عرصه را از وظایف طلاب و روحانیون برشمرد و اظهار کرد:  با بصیرت و تحلیل دقیق گذشته، عبرت گیری برای آینده حاصل می شود و باعث نتیجه گیری صحیح خواهد شد.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری در پایان تاکید کرد: انتخابات در کشور ما در مقایسه با انتخابات هایی در دنیا انجام می گیرد، جزو سالم ترین انتخابات است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha