پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
مدير حوزه علميه خواهران مازندران

حوزه/ دشمن بسیار هدفمند و هوشمندانه طرح ۲۰۳۰ را طراحی کرد تا تدریجاً و بدون هزینه و زحمت، با نفوذ در کشورهای مختلف دنیا، کشورها را به سمت اهداف شوم خود بکشاند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري «حوزه» در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین علی غفاری، مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران در نشست  "روشنگری فرهنگی سیاسی انتخابات" در جمع طلاب، اساتید و کادر مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س) محمود آباد بیان کرد: یکی از رسالتهای حوزه های علمیه خواهران تربیت بانوانی است که تربیت جامعه بشری را برعهده دارند.

وی افزود: زنان همانند مردان می توانند در بعد معنوی و کمالات انسانی الگو  می باشند و در این خصوص فرقی بین زن و مرد نیست؛ همان طور که حضرت حجت(عج) فرمودند که همانا فاطمه(س) برای من یک الگو است.

مدیر حوزه علمیه خواهران مازندران تصریح کرد: با بررسی زندگی علمای مشاهده می کنیم که هیچ مردی به مقامات عالی نرسیده، مگر این که یک زن موفق به عنوان مادر یا همسر در کنار او بوده است؛ لذا اگر خواهران طلبه  بعد از فارغ التحصیلی در جایی هم مشغول به خدمت نشوند، تربیت انسان های بزرگ در دامان این دانش آموختگان مکتب امام صادق(ع) ثمره ارزشمندی برای حوزه های علمیه می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین غفاری ادامه داد: بزرگترین سرمایه انسان، اراده و اختیار است که وی را اشرف مخلوقات کرده است و یکی از نمادهای اختیار انسان، بحث دخالت او در سرنوشت اجتماعی اش است.

وی تاکید کرد: در حال حاضر تمام تلاش دشمنان عدم حضور مردم در صحنه انتخابات و دخالت در سرنوشتشان است که این امر توهین به فهم، شعور و درک مردم ایرانی است که در حال حاضر به برکت خون شهدا در سر تیتر تمام مباحث سیاسی دنیا قرار گرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین غفاری افزود: اگر در انتخابات شرکت نکنیم، در حقیقت حق تصمیم گیری برای کشور خود را همانند افغانستان، سوریه، آمریکای لاتین و ... به بیگانگانی واگذار کرده ایم که تنها به منافع خود فکر کرده و به دنبال پیشرفت و عزت ایران نیستند؛ در حالی که یکی از افتخارات بزرگ ملت ایران این است که به تاسی از حضرت امام(ره)، دستگاه استبدادی را کنار زده تا خود را برای کشور تصمیم گیری نماید.

وی با اشاره به وظایف حوزویان در انتخابات اظهار کرد: یکی از وظایف حوزویان، روشنگری و تبیین ضرورت مشارکت و حضور حداکثری مردم در انتخابات می باشد؛ همچنین طلاب باید کاندیدای اصلح را بر اساس معیارهای لازم انتخاب و با دلیل های منطقی و بدون تعصب به مردم معرفی و ترغیب نمایند.

مدیر حوزه علمیه خواهران در ادامه با اشاره به سند خبیث 2030 تصریح کرد: مردم باید به دنبال روی آمدن دولتی باشند که بر خلاف آموزه های دینی و نظرات رهبری عمل نکند؛ چرا باید شاهد آن باشیم که بعد از گذشت 37 سال از مملکتی که با جانفشانی های رزمندگان و شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافع حرم به ما سپرده شده است، طرح ناهمگون و متضاد با فرهنگ و ارزش های دینی و اسلامی ما (سند2030) مخفیانه تصویب و با وجود این همه برنامه های به زمین مانده آموزشی و  سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و...، 30 کارگروه برای اجرای این طرح خبیث استکباری سازمان ملل در کشور تشکیل گردد و شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان متولی این امور مخالفت نکرده و رهبر معظم انقلاب، خود به میدان آمده و صریحا اعلام موضع و مخالفت با این سند نماید.

وی گفت: با توجه به این که پاسداشت ارزشهای دینی و الگوهای اسلامی و شعارهای یا حسین(ع) و یا زهرا(س) سبب اقتدار، عزت و سربلندی ما در دنیا شد و دشمن این ارزش ها را مخالف اهداف پلید خود می داند؛ لذا بسیار هدفمند و هوشمندانه طرح 2030 را طراحی کرد تا تدریجاً و بدون هزینه و زحمت، به دست مردم کشورهای مختلف دنیا، کشورها را به سمت اهداف شوم خود بکشاند و تمام نظام آموزشی دنیا را هماهنگ با آموزه های خبیث و فاسد خود نماید.

انتهاي پيام۳۱۳/۴۸

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha