شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام محمد علی سالاری-رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از اجرای ۱۵۰ برنامه ویژه سالگرد ارتحال امام (ره) در این استان خبر داد.

حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی با اعلام این خبر اظهار داشت: ویژه‌برنامه‌های بزرگداشت بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام (ره) در سراسر استان خراسان شمالی برگزار می‌شود.

وی در تشریح برنامه‌های بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در استان افزود: برگزاری ویژه‌برنامه‌های سالگرد ارتحال ملکوتی بنیان‌گذار کبیر انقلاب از روز چهاردهم خرداد امسال آغاز می‌شود.

حجت‌الاسلام سالاری با اشاره به اینکه سال گذشته بیش از 100 برنامه محوری به مناسبت سالگرد امام (ره) در استان برگزار شد، گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال نیز 150 برنامه به همین مناسبت در تمام شهرستان‌های خراسان شمالی برگزار شود.

وی تصریح کرد: با توجه به تقارن ایام رحلت امام (ره) با ماه مبارک رمضان، امسال و دو سال آینده، کاروان زیارتی زائران به مرقد مطهر امام اعزام نمی‌شوند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: امام راحل (ره) با اتکا به خداوند متعال و ایمان به هدفش و پشتیبانی ملت، رژیم مستبد و فاسد پهلوی را سرنگون کرد و حکومت اسلامی را که انبیا و ائمه اطهار (ع) منتظر آن بودند را تأسیس کرد و امروز انقلاب اسلامی  در سراسر گیتی هستی با نام امام زنده و همچنان می‌درخشد.

وی برگزاری باشکوه مراسم ارتحال امام را در راستای ترویج نشر ارزش‌های انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: جوانان امروزی و نسل‌های آینده باید با مکتب امام روح‌الله و ارزش‌ها و دستاوردهایی که این انقلاب برای ملت خود کسب کرده بیش از گذشته آشنا شوند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha