پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله غروی

حوزه/ عضو جامعه مدرسین با بیان اینکه ملت ایران در روز ۲۹ اردیبهشت حماسه بزرگی را رقم خواهد زد، گفت: این حضور نمایش اقتدار نظام جمهوری اسلامی در داخل و خارج از کشور است.

آیت الله سیدمحمد غروی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با بیان اینکه با عنایات خداوند روز جمعه  شاهد حماسه بزرگ ملت ایران خواهیم بود، اظهار داشت: این حضور نمایش اقتدار نظام جمهوری اسلامی در داخل و خارج از کشور است.

وی با بیان اینکه اقتدار نظام فقط به مانورهای نظامی موفق و تسلیحات نظامی محدود نمی شود، تصریح کرد: دارا بودن قدرت نظامی از ضروریات حکومتی است که استکبار را به چالش کشیده اما اقتدار برتر نظام به حضور و مشارکت مردم وابسته است.

عضو شورای عالی حوزه افزود: همچنین اقتدار نظام به عدم وابستگی به قدرت های استکباری و قدرت بالای چانه زنی در روابط و چالش های بین المللی ارتباط دارد.

عضو جامعه مدرسین تصریح کرد: با حضور و مشارکت گسترده مردم، نه تنها مشکلات و چالش های بین المللی قابل رفع است، بلکه زمینه تقویت رشد عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی فراهم می شود.

آیت الله غروی افزود: ملتی می تواند در عرصه های مختلف موفق و مقتدر باشد که سختی ها و مشکلات موقت را تحمل و تهدیدها را به فرصت تبدیل کند و بالاترین مشارکت را با خادمان خود یعنی دولتمردان موفق و مقتدر داشته باشد.

وی ابراز امیدواری کرد: ان شاء الله ملت ایران بار دیگر در این آزمون الهی سربلند باشند و هدایت سکان اجرایی کشور را به خدمت گزاران مقتدر و متدین خود بسپارند و دشمنان را مایوس سازند.

انتهای پیام/313/33

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha