پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله بشیر نجفی

حوزه/ حضرت آیت الله نجفی گفتند: این روز ها با توجه به حملات دشمنان اسلام علیه اسلام و مسلمانان، روحانیون و طلاب نقش ویژه در نشر اسلام ناب در میان جوامع دارند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، گروهی از روحانیون حوزه علمیه و رزمندگان بسیج مردمی عراق و مردم استان های مختلف این کشور در دیدارهای جداگانه با حضرت آیت الله بشیر نجفی از مراجع تقلید عراق دیدار کردند.

این مرجع تقلید در دیدار با روحانیون و طلاب حوزه علمیه تاکید کردند این روز ها با توجه به حملات دشمنان اسلام علیه اسلام و مسلمانان، روحانیون و طلاب نقش ویژه در نشر اسلام ناب در میان جوامع دارند و در این میدان فرهنگی، روحانیون می توانند نقش بزرگی در نشر مبانی واسلامی و مکتب اهل بیت علیهم السلام داشته باشند و ما برای تمام روحانیون آرزوی موفقیت در این راه را داریم.

آیت الله نجفی در دیدار با رزمندگان داوطلب بسیج مردمی تاکید کردند: سرزمین هایی که توسط قهرمانان عراقی از دست داعش آزاد شده و پیروزی های پی در پی نیروهای امنیتی در برابر تروریست های داعش نشان دهنده نزدیک بودن و حتمی بودن پیروزی است، زیرا رزمندگان بسیج مردمی از عزم و اراده آهنین و وفاداری بی نظیری نسبت به کشور خود برخوردار هستند.

 ایشان همچنین در دیدار با مردم استان های مختلف عراق ضمن تاکید بر ضرورت پیروی از سیره اهل بیت(ع) و نشر فضایل و مبانی مکتب و آراستگی به اخلاق نیکوی آنها افزودند: پیروی از راه اهل بیت و زیارت مراقد مطهر آنها همان پیروی از اسلام اصیل است که اگر اهل بیت(ع) نبودند، این اسلام حفظ نمی شد.

حضرت آیت الله نجفی خاطر نشان کردند: اسلام از ما می خواهد خوشرفتار باشیم و گذشت و مهربانی را گسترش دهیم.

ایشان تاکید کردند: دشمنان عراق و دشمنان اهل بیت(ع) تلاش کردند از راه های گوناگون اسلام و مذهب اهل بیت(ع) را تخریب کنند  و دراین راه به توطئه های زیادی متوسل شدند، اما همه ما وظیفه داریم مفاهیم و مبانی مکتب اهل بیت(ع) را منتشر کنیم تا همه جهان از آن باخبر شوند و در پایان از خداوند می خواهم در فرج و ظهور امام زمان(ع) تعجیل کند.

دیدارهای جداگانه با حضرت آیت الله بشیر نجفی

دیدارهای جداگانه با حضرت آیت الله بشیر نجفی

دیدارهای جداگانه با حضرت آیت الله بشیر نجفی

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha