پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
آیت الله بشیر النجفی

حوزه/ حضرت آیت الله نجفی تاکید کردند: مردم باید در حد توان خود از نیروهای امنیتی حمایت کنند و اجازه ندهند دشمنان میان صفوف آنها رخنه کنند و فتنه های دیگری را ایجاد کنند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان گروه های مختلف مردم عراق از استان های میسان، بغداد و بابل با حضرت آیت الله بشیر نجفی از مراجع تقلید عراق دیدار کردند.

حضرت آیت الله نجفی در این دیدارها تاکید کردند: همه ما باید از سیره ائمه و اهل بیت علیهم السلام درس بیاموزیم و از این فرصت پیش آمده در روزها و شب های ماه مبارک رمضان برای نزدیک شدن به خداوند سبحان بهره ببریم؛ چراکه ماه رمضان، ماهی است که خداوند انسان ها را در آن به میهمانی خود فرا خوانده و و ماه رحمت و آمرزش است.

ایشان در مورد تحولات عراق و نبرد با تررویست های داعش نیز افزودند: به فضل خدا و تلاش رزمندگان عراقی،  پیروزی ما نزدیک است و ما از همه می خواهیم اکنون و در آینده به اوضاع خانواده های شهدا و جانبازان جنگ با داعش رسیدگی کنند.

این مرجع تقلید تاکید کردند: مردم باید در حد توان خود از نیروهای امنیتی حمایت کنند و همه دست به دست هم بدهند و اجازه ندهند دشمنان میان صفوف آنها رخنه کنند و فتنه های دیگری را ایجاد کنند تا عراق از نعمت امنیت و رفاه بهره مند شود.

ایشان افزودند: عراق نعمت ها و ثروت های زیادی دارد که با تکیه بر آنها می تواند در میان کشورهای پیشرفته و توسعه یافته قرار گیرد اما فرزندان عراق نیز وظیفه دارند همه باهم برای پیشرفت عراق تلاش کنند؛ چراکه همه ما در برابر خداوند مسئول هستیم که به این کشور کمک کنیم.

آیت الله نجفی در پایان سخنان خود تاکید کردند: سیره و راه مکتب اهل بیت(ع) اهمیت زیادی دارد و ما وظیفه داریم این سیره را با رفتار و گفتار نیکوی خود به جهان منتقل کنیم و مردم جهان را با ارزش های زیبای پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) آشنا سازیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha