پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حمایت از شیخ عیسی قاسم

حوزه/جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در اطلاعیه ای تاکید کرده: حکام آل خلیفه بدانند، دیری نخواهد پائید که مردم بحرین تابعیت آل خلیفه را لغو می کنند و تک تک آنها را به سزای اعمالشان خواهند رساند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» متن اطلاعیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در محکومیت حکم دادگاه و اقدامات خصمانه ی آل خلیفه علیه آیت الله شیخ عیسی قاسم به این شرح است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

امروز که رژیم جبار و سرسپرده آل خلیفه بدون توجه به اعتراضات گسترده مراجع عظام تقلید، علما، مردم و نهادهای بین المللی در اقدامی نا بخردانه و با برپایی یک دادگاه نمایشی، حکمی فرمایشی و بی‌پایه و اساس علیه آیت الله شیخ عیسی قاسم «زعیم شیعیان بحرین» صادر می کند و بر اساس اخبار واصله با شلیک گلوله و گاز اشک آور به منزل این عالم بزرگ یورش می برند، باید بدانند دیری نخواهد پائید که مردم بحرین تابعیت آل خلیفه را لغو می کنند و تک تک آنها را به سزای اعمالشان خواهند رساند.

 این اقدامات آل خلیفه در بی توجهی و ظلم به مرجعی عالم، پرهیزگار، مخلص و مردمی؛ اوج ظلم، خفقان، استبداد و عدم توجه و التزام به قانون و مطالبات مردمی است.
بی‌شک دست پیدا و پنهان سران آل‌سعود در این فتنه‌انگیزی‌ها مشهود است، حکامی که به مردم بی‌گناه خود نیز رحم نمی‌کنند و عوامیه و قطیف را به خاک و خون کشیدند امروز در حمایت از جهالت‌ها و خودخواهی‌های آل‌خلیفه نقشی پررنگ دارند.
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم این بدعت آشکار در هتک حرمت علمای دین و حریم مسلمین را به شدت محکوم ‌نموده، و از تمام اندیشمندان و مسلمانان جهان می‌خواهد مراتب اعتراض شدید خود را نسبت به این ظلم مشهود نشان دهند، همچنین از پایداری و استقامت مردم بحرین در حمایت از آیت الله شیخ عیسی قاسم تقدیر و تشکر می نماید، که ان شاء الله نصرت خداوند در گرو پایداری و استقامت آنان است.
و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته
محمد یزدی
رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha