پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله مجتهدشبستری

حوزه/ جمعی از مدیران و معاونان حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی با آیت الله مجتهدشبستری دیدار و با ایشان وداع کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین علی انتظاری، مدیر حوزه علمیه استان به همراه جمعی از معاونان و مدیران مدارس علمیه استان آذربایجان شرقی با آیت الله مجتهدشبستری دیدار کردند.

در این دیدار که ظهر یکشنبه در بیت آیت الله مجتهدشبستری صورت گرفت، از حمایت های ایشان در فعالیت های حوزه علمیه استان قدردانی شد.

آیت الله مجتهدشبستری در سخنان کوتاهی در این دیدار ابراز داشت: امیدواریم همانطور که در هشت سال دفاع مقدس رزمندگان ما پیروز شدند در جنگ های اقتصادی و فرهنگی هم پیروز شویم.

وی با اشاره به اینکه همیشه انقلابی باشید و انقلابی بمانید، عنوان کرد: مردم آذربایجان همیشه مقاومت کرده و این انقلاب را حفاظت کرده اند.

نماینده مردم تبریز در مجلس خبرگان رهبری در پایان گفت: من متعلق به این استان هستم و وقایع این استان را از تهران رصد می کنم.

گفتنی است، شنیده ها حاکی است که حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران، به عنوان نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز ممنصوب و معرفی خواهد شد.

همچنین مراسم تودیع و معارفه امام جمعه تبریز روز جمعه با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری در  تبریز برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha