جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شبستری

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی گفت: برکات نهاد مقدس بسیج چه در دوران دفاع مقدس و چه در زمان سازندگی و آبادانی کشور مشهود بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، آیت الله محسن مجتهد شبستری، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، سه شنبه شب، در دیدار اعضای سازمان بسیج سازندگی استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه برکات نهاد مقدس بسیج چه در دوران دفاع مقدس و چه در زمان سازندگی و آبادانی کشور مشهود است، گفت: نامگذاری بسیج به عنوان شجره طیبه از سوی امام راحل، گواهی بر اصالت و دلدادگی این نهاد انقلابی به نظام و ملت اسلامی است.

وی با اشاره به نقش بسیج و سپاه در سازندگی اقتصاد کشور افزود: حضور بسیج و سپاه در پروژه های عظیم اقتصادی و صنعتی زمینه تعالی و قطع وابستگی به بیگانگان است، چرا که در کوران تحریم ها قرارگاه سازندگی انبیا خدمات ارزنده ای به اقتصاد کشور کرد.

امام جمعه تبریز با تاکید بر اینکه فعالیت های بسیج سازندگی باعث دلگرمی مناطق محروم و دور افتاده است، ادامه داد: این مجاهدت ها به طور یقین سبب دلگرمی هرچه بیشتر این مردم از جامعه به نظام اسلامی می شود.

سردار غلام عسگر کریمیان، فرمانده سپاه عاشورا نیز در ابتدای این دیدار از آغاز به کار قرارگاه پیشرفت و آبادانی در استان آذربایجان شرقی خبر داد و ابراز داشت: برکات این قرارگاه در مدت زمان کوتاه برای مناطق محروم مشهود خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بسیج سازندگی پیش قراول تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی است، گفت: فعالیت های این ستاد در مناطق محروم و توانمدسازی قشر محروم جامعه نمونه ای بارز از اقتصاد مردم نهاد است.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha