جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
حجت الاسلام سید حبیب الله موسوی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین موسوی گفت: امروز همه وظیفه داریم که برای استمرار اسلام در پشت سر ولایت فقیه حرکت کنیم و اجازه ندهیم که برخی از دستان ناپاک به دنبال ایجاد تفرقه بیان جامعه اسلامی و دور شدن مردم از ارزشهای والای این نظام شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام و المسلمین سید حبیب الله موسوی شامگاه دیروز در جمع اساتید و کارکنان حوزه علمیه این استان، گفت: رمضان، ماه خودسازی، دوری از گناهان و قرب به الله است.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه اظهار داشت: بیایم قدر این فرصت را که خداوند در اختیار ما قرار داده است بدانیم و به آسانی از آن گذر نکنیم؛ زیرا درهای رحمت پرورگار در این ماه بر روی بندگان مخلصش باز می باشد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی با اشاره به اینکه مؤمن نه تنها باید از خوردن در این ماه امساک کند، گفت: تمام جوارح روزه دار باید به معنای واقعی روزه باشد و از هر گونه گناه و معصیت پرهیز کند و حرکتش به سمت الی الله باشد.

این استاد حوزه در ادامه با اشاره به فرا رسیدن دو واقعه مهم در تاریخ انقلاب اسلامی، گفت: سالروز رحلت امام خمینی (ره) و نیز قیام پانزده خرداد مردم ایران اسلامی علیه رژیم ستم شاهی دو واقعه تاثیرگذار در حرکت و به وجود آمدن این نظام بوده است.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه بیان داشت: امام خمینی (ره) دهه ها از عمرشان را صرف تحقق شعارها و آرمان های اسلام گرایانه خود نمود و تمام زندگی اش را وقف بیرون راندن کفر و استبداد از این کشور کرد و سرانجام به پشتوانه روحانیون و مردم توانست نهضتی ماندگار در تاریخ این سرزمین به وجود بیاورد.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی بیان داشت: امام خمینی (ره) مرد خدا بود و مسایل دنیوی در نزد ایشان هیچ ارزشی نداشت و تنها دغدغه این رهبر بزرگ اسلام و جهان، پیاده شدن دین ناب محمدی (ص) و از بین رفتن فاصله غنی و فقیر در جامعه بود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ما باید ادامه دهند راه امام راحل و شهدا باشیم، گفت: امروز همه وظیفه داریم که برای استمرار اسلام در پشت سر ولایت فقیه حرکت کنیم و اجازه ندهیم که برخی از دستان ناپاک به دنبال ایجاد تفرقه بیان جامعه اسلامی و دور شدن مردم از ارزشهای والای این نظام شوند.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه در پایان خاطرنشان ساخت: در این میان، وظیفه طلاب و روحانیون بیشتر از دیگر اقشار جامعه است؛ لذا باید همه به سلاح علم و تجربه و تعهد مسلح شده و راه های نفوذ دشمنان را به خوبی بشناسیم و نسبت به این خطرهایی که نظام مقدس جمهوری اسلامی را تهدید می کنند، روشنگری کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha