جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام خمینی(ره)

حوزه/ کتابخانه دکتر شهیدی تهران به مناسبت فرارسیدن ایام رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی در نظر دارد مسابقه کتابخوانی "جدول ماه" را با محوریت آثار امام خمینی (ره) برگزار کند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، براساس تصریحات موکد و مکرر مقام معظم رهبری در زمینه افزایش مطالعه و کتابخوانی و اهمیت اساسی و ارزش فرهنگی مقوله کتابخوانی، فرهنگسرای گلستان با مرکزیت کتابخانه دکتر شهیدی اقدام به برگزاری مسابقات کتابخوانی با عنوان "جدول ماه" می کند.
گفتنی است سلسله مسابقات "جدول ماه"  که با هدف توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی، ارتقای سلامت اجتماعی شهروندان، پر کردن اوقات فراغت، تعامل بیشتر خانواده ها با کتابخانه های عمومی و.... برگزار می شود، این بار به مناسبت رحلت امام خمینی (ره) برگزار شده و رمز جدول مسابقه هم مربوط به یکی از آثار بنیانگذار انقلاب اسلامی است.
علاقمندان می توانند برای شرکت در این مسابقه از 16 تا 31 خرداد ماه جاری از ساعت 8 تا 20 به کتابخانه دکتر شهیدی واقع در نارمک ، گلبرگ غربی ، پشت بیمارستان خصوص نارمک ، میدان 58 و یا کتابخانه های مراکز فرهنگی هنری منطقه 8 مراجعه و در این مسابقه شرکت کنند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با تلفن 77913098 تماس بگیرند .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha