جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
اعلام آمادگی دانشجویان نیویورکی برای شرکت در راهپیمایی روز قدس

حوزه/ در روز جهانی قدس دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا، آمادگی خود را برای شرکت در این راهپیمایی بین المللی که قرار است در میدان تایمز نیویورک برگزار شود، اعلام کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، دانشجویان شهر نیویورک در آمریکا، آمادگی خود را برای شرکت در راهپیمایی بین المللی روز قدس اعلام کردند. این تجمع اعتراض آمیز قرار است عصر روز جمعه، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، 23 ژوئن 2017 در ساعات 4:30 تا 7 بعد از ظهر و پیش از افطار در میدان تایمز در شهر نیویورک برگزار شود.

در اعلامیه منتشر شده توسط این دانشجویان آمده است:

در روز جهانی قدس، مردم وجدان در سراسر دنیا همبستگی‌شان را با مظلومین دنیا به ویژه شهروندان بیگناه فلسطین اشغالی که زیر علم ظلم و رژیم نژادپرست صهیونیستی قرار دارند، نشان می‌دهند.

ما از تمامی طالبان صلح دعوت می‌کنیم تا با شرکت در این راهپیمایی مخالفت‌شان را با اشغال غیرقانونی مسجدالاقصی و غصب مقدس سرزمین فلسطین توسط اسرائیل ابراز کنند. ما همچنین تجاوز فعلی رژیم سعودی در یمن را نیز محکوم می‌کنیم.

ما، شهروندان ایالات متحده و به ویژه ساکنان نیویورک، تمامی احزاب و گروه‌هایی که در سیاست‌های نژادپرستانه، تبعیض آمیز و ظالمانه شریک هستند را مورد بایکوت می‌کنیم و با برگزاری راهپیمایی در میدان تایمز، جنایات انجام شده توسط رژیم سرکوبگر قدس را به گوش جهانیان می‌رسانیم.

سازمان‌ها و جنبش‌های حامی این حرکت شامل: شبکه همبستگی زندانیان فلسطینی، انجمن جعفری آمریکای شمالی، نتوری کارتا، مرکز اقدام بین املللی، ائتلاف حق بازگشت فلسطین، دانشجویان نیویورک عضو انجمن عدالت برای فلسطین، جنبش بایکوت اسرائیل، دانشجویان و جوانان آمریکای جدید، نیویورک برای فلسطین و سامیدون می‌باشند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha