شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام سید حسن ربانی

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین سید حسن ربانی تصریح کرد: بی شک حضور متحدانه مسلمانان در راهپیمایی امروز، نمایش وحدت و اقتدار اسلام بوده است.

حجت الاسلام و المسلمین سید حسن ربانی در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، با اشاره به این که حضور یکپارچه مردم در راهپیمایی امروز پیام روشن و صریحی برای دشمنان مقاومت اسلامی و به خصوص اسراییل غاصب دارد، ابراز داشت: حرکت ابتکاری حضرت امام(ره) در نام گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، به عنوان روز جهانی قدس، باعث وحدت و انسجام هر چه بیشتر امت اسلامی شده و سال به سال شاهد هستیم که روز قدس با قوت و عظمت بیشتری در سراسر جهان به ویژه کشورهای اسلامی برگزار می شود.

وی افزود: امروز همه باید بدانیم که دشمن اصلی مسلمانان اسراییل و آمریکاست و امام راحل به خوبی به همه نشان داد که برای عزت و اقتدار اسلام باید در برابر دشمنان قسم خورده مقاومت و ایستادگی کرد.

وی خاطرنشان کرد: به هر صورت آنچه مسلم است، این که همه باید در محور قدس و حمایت از فلسطین متحد شویم و انشاالله این حضور باشکوه باعث می شود به زودی، زمینه های اضمحلال رژیم اشغالگر قدس فراهم شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha