چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
دکتر یاسی رئیس مرکز برنامه ریزی و نظارت مرکز خدمات

حوزه/ رئیس مرکز برنامه‌ریزی و نظارت مرکز خدمات از برگزاری سی و یکمین همایش مدیران مرکز خدمات در مشهد مقدس در پایان هفته جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، دکتر یاسی با اعلام این خبر گفت: سی و یکمین همایش مدیران مرکز خدمات روزهای 22 الی 24 تیرماه در مشهد مقدس برگزار می‌شود و رویکرد اصلی آن ناظر به آموزش مدیران و بصیرت افزایی خواهد بود.
وی گفت: مراسم افتتاحیه این همایش صبح روز پنج‌شنبه در سالن همایش‌های مجتمع آفتاب ولایت مشهد برگزار می‌شود و در این مراسم حجج اسلام و المسلمین مروی معاون ارتباطات حوزوی مقام معظم رهبری، نواب رئیس هیئت مدیره مرکز خدمات و ربانی رئیس مرکز خدمات به سخنرانی خواهند پرداخت.

رئیس مرکز برنامه‌ریزی و نظارت مرکز خدمات بیان کرد: دلیل اصلی انتخاب موضوع آموزش و بصیرت افزایی، ضرورت ارتقا و روزآمد نمودن دانش مدیران و آشنایی با مسائل مهم فرهنگی، اجتماعی و سیاسی روز کشور است.
وی گفت: بسیاری از سازمان‌ها، سالیانه هم در قالب کارگاه‌های کوتاه مدت یک‌روزه و هم در قالب اردوهای آموزشی یک تا دو هفته‌ای به ارتقا و روزآمد نمودن دانش مدیران و کارکنان اقدام می‌ورزند که لازم است در مرکز خدمات نیز چنین بسترهایی فراهم شود.
دکتر یاسی گفت: کارگاه آموزشی مبانی کارآفرینی، آموزش چارچوب اظهارنظر کارشناسی، آموزش ارتباطات سازمانی و نشست صمیمی ریاست مرکز با مدیران از جمله برنامه‌های این همایش است

وی تصریح کرد: امیدواریم که با بهره‌گیری مناسب از فرصت همایش پیش رو و با توجه به سرفصل‌های آموزشی مناسبی که در حوزه امور مدیریتی و ارتباطات سازمانی در نظر گرفته شده است، شاهد ارتقا مناسب در حوزه آموزش مدیران باشیم.
رئیس مرکز برنامه‌ریزی و نظارت مرکز خدمات ابراز داشت: البته بدیهی است که امر مهم آموزش مدیران را نمی‌توان به یک همایش دو روزه محدود نمود و بدون شک بایستی برای استمرار امر آموزش مدیران در سازمان، با نیاز سنجی مستمر، بهره‌گیری از اساتید خبره و بازخورد گرفتن مستمر از خود مدیران، برنامه ریزی صورت پذیرد.
وی گفت: جهت ارتقا اثر بخشی آموزش‌ها در سازمان، بایستی از قالب‌های کلیشه‌ای فاصله گرفت و با بهره‌گیری از قالب‌های نوین مجازی و حضوری، تبدیل نمودن آموزش‌های یک‌طرفه به دوطرفه، توجه به نیاز جدی و ملموس مخاطب و دریافت نتیجه آموزش در مهارت و در عملکرد افراد، نظام آموزش در مرکز را به یک نظام پویا و کارآمد تبدیل کرد.
دکتر یاسی گفت: همچنین روز چهارشنبه نشست مدیران استانی مرکز خدمات و مدیران استانی شرکت بیمه آسیا با حضور مدیران ارشد ستادی هر دو مجموعه در مجتمع آفتاب ولایت برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: همایش گذشته که در زمستان 95 برگزار شد با هدف نهادینه سازی اسناد راهبردی مرکز خدمات، در میان مدیران مرکز برگزار شد و به لحاظ کمیت حضور مدیران مرکز اعم از ستاد و صف، شاهد حضور حداکثری مدیران و مشاورین مجموعه بودیم.
رئیس مرکز برنامه‌ریزی و نظارت مرکز خدمات افزود: آشنایی هرچه بیشتر مدیران با اسناد راهبردی مرکز خدمات، دریافت نظرات در مورد تکمیل اسناد و همفکری نسبت به برنامه‌های عملیاتی مبتنی بر سند، برای سال 96 سه هدف اصلی همایش سی‌ام بود که بحمدالله تمامی آنها با درصد قابل قبولی تحقق پیدا کرد.
وی بیان کرد: البته به لحاظ تبدیل شدن رویکردهای راهبردی به فرهنگ‌سازمانی هنوز مسیری طولانی را در پیش داریم و علاوه بر مدیران مرکز بایستی برای تسری این رویکردها به لایه عملیاتی کارکنان هم برنامه‌های مناسب تدوین و اجرا شود.

انتهای پیام/313/30

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha