چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
شورای رسانه و فضای مجازی مرکز خدمات

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین قمرزاده گفت: خانواده نقشی منحصر به فرد در موفقیت طلبه دارد، لذا باید آنها را مورد توجه قرار داده و نیازهایشان را بشناسیم تا بتوانند پشتیبان خوبی برای طلاب برای انجام رسالتشان باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» اولین نشست شورای مشورتی رسانه و فضای مجازی مرکز خدمات با حضور رئیس مرکز خدمات، معاون و جمعی از مسئولان معاونت خانواده و امور فرهنگی این مرکز و جمعی از فعالان رسانه و فضای مجازی در حوزه علمیه و صداوسیمای قم تشکیل شد.

معاون خانواده و امور فرهنگی مرکز خدمات در این جلسه با اشاره به رویکرد فرهنگی این مرکز بیان کرد: فعالیت‌های مرکز خدمات هدفمند با رسالت حوزه است و برای رسیدن به این هدف ارائه خدمات فرهنگی به خانواده‌های طلاب را به‌عنوان یکی از رویکردهای اساسی خود انتخاب کرده است.

وی ابراز داشت: خانواده نقشی منحصربه‌فرد در موفقیت طلبه دارد، لذا باید آنها را مورد توجه قرار داده و نیازهایشان را بشناسیم تا بتوانند پشتیبان خوبی برای طلاب برای انجام رسالتشان باشند.

حجت الاسلام و المسلمین قمرزاده افزود: علاوه بر رشد و ارتقای فکری و فرهنگی طلبه‌ها باید به ارتقای خانواده او نیز توجه کرد و این مأموریت در حوزه علمیه بر عهده مرکز خدمات قرار داده شده است.

وی به ورود مرکز خدمات به موضوع رسانه و فضای مجازی در رسیدن به هدف خود در ارتقای فرهنگی و فکری خانواده‌ها اشاره کرد و گفت: رسانه و فضای مجازی ظرفیت بسیار بالایی برای اثرگذاری در خانواده‌ها دارد و ما نیاز داریم برای رسیدن به اهداف خوب در این عرصه ورود کنیم.

معاون خانواده و امور فرهنگی مرکز خدمات عنوان کرد: مرکز خدمات برای انجام این رسالت به دنبال تصدی‌گری و انجام کارهای موازی در حوزه نیست، بلکه در نظر دارد با مجموعه‌های متولی این امر همکاری کرده و از تجربه‌ها و توانایی‌های آنها در این امور استفاده کند.

وی گفت: بعضی از مجموعه‌های حوزوی دارای محصولات و تولیداتی هستند که با مقداری اصلاح، قابلیت استفاده برای جامعه هدف مرکز خدمات را دارد که می‌توانیم در این زمینه‌ها همکاری کنیم.

انتهای پیام/313/30

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha