دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
مرکز خدمات

حوزه/ تفاهم‌ نامه همکاری‌ بین مرکز خدمات حوزه علمیه استان و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی به منظور بهره‌ مندی از ظرفیت‌ های متقابل امضا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، در دیدار امروز سه شنبه مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با مدیرکل مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان آذربایجان شرقی ضمن تاکید بر اهمیت تعامل و همکاری ‌های مشترک تفاهم‌ نامه‌ای را در همین راستا امضا کردند.

هادی یوسف زاده مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی در این دیدار گفت: ارتقای فعالیت‌ های فرهنگی هنری در بین فرزندان طلاب و تقویت حضور آنان در رویدادهای فرهنگی کانون از جمله اهداف این تفاهم ‌نامه است.

وی همچنین تهیه و تامین جوایز و هدایا برای مخاطبان کودک و نوجوان از محصولات فرهنگی کانون و حضور کارشناسان مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در نشست‌ های تخصصی مراکز کانون و مشارکت و تعامل در برنامه ‌ها و مراسم ویژه برای مخاطبان کودک و نوجوان از جمله موارد پیش‌ بینی شده در این تفاهم‌ نامه است.

یوسف زاده با استقبال از همکاری‌ های مشترک تصریح کرد: با اطلاع‌ رسانی مناسب فرزندان طلاب به عنوان مخاطبان فعالیت‌ ها و برنامه‌ های کانون حضور پرباری در مراکز فرهنگی هنری خواهند داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha