جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
روز قدس

حوزه/ امروز از سراسر ایران اسلامی فریاد اعلام حمایت و دفاع از مظلومان عالم به ویژه مردم مظلوم فلسطین و ابراز انزجار از جنایات استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و رژیم کودک کش صهیونیستی، به گوش جهانیان رسید.

به گزارش سرویس استان ها خبرگزاری «حوزه»، مردم انقلابی، ولایت مدار و استکبار ستیز ایران اسلامی، در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، با لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب امام خامنه ای، با زبان روز و در گرمای سوزان تابستان، با شرکت پرشور و دشمن شکن در راهپیمایی روز قدس، حماسه دیگری آفریدند.

امروز از سراسر ایران اسلامی فریاد اعلام حمایت و دفاع از مظلومان عالم به ویژه مردم مظلوم فلسطین و ابراز خشم و انزجار از جنایات استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و رژیم کودک کش صهیونیستی، به گوش جهانیان رسید.

علما، روحانیون، اساتید و طلاب سراسر کشور هم همگام با مردم شجاع، همچون سایر عرصه های انقلابی، امروز نیز پیشاپیش مردم در راهپیمایی دفاع از مظلومیت همه مظلومان عالم شرکت کردند.

ملت انقلابی و ولایی با در دست داشتن پلاکاردهایی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین، سوریه، یمن و بحرین و با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»،، «جنایت منطقه زیر سر آمریکاست/ کشتار و قتل و غارت ماهیت آمریکاست»، «بدعهدی آمریکا بر همه کس اعیان است/ اعتماد به آمریکا اعتماد به شیطان است»، «مثلث شوم و پلید ابلیس / آمریکا و اسرائیل و انگلیس»، «ولایت فقیه اصل دین است / محور اتحاد مسلمین است»، «یاد امام خمینی پاینده باد/ رهبر ما خامنه‌ای زنده باد»، «روز جهانی قدس، میراث روح‌الله است/ نمایشِ قدرتِ امّتِ حزب‌الله است»، « جعلی رژیم صهیون / با دست اُمّت می‌شود سرنگون»، «ما همه سرباز توئیم خامنه ای /گوش به فرمان توئیم خامنه ای»، «خونی که در رگ ماست/ هدیه به رهبر ماست»، «هیهات مناالذله» و ...، بر عهده خود با امام خمینی(ره)، امام خامنه ای و شهدا استوار ماندند و گرمای بالای 50 درجه برخی از نقاط کشور مانند شهر اهواز و ...، نیز مانع از ادای تکلیف آنان نشد.

اوج شکوه حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران بود که با زبان روزه از مسیرهای دهگانه به سمت میعادگاه نماز جمعه (دانشگاه تهران) حرکت کردند و وحدت و انسجام ملی و انقلابی خود را به نمایش گذاشتند.

شرکت سران قوا و دیگر شخصیت ها و مسئولان با هر دیدگاه سیاسی، در راهپیمایی روز اعلام انزجار از استکبار جهانی و محکومیت جنایات رژیم غاصب و اشغالگر قدس شریف، جلوه ای از همدلی مسئولین و مردم را پیش روی جهانیان قرار داد.

شرکت کنندگان در راهپیمایی باشکوه و دشمن شکن روز جهانی قدس، همچنین در پایان این حضور با بصیرت، در قطعنامه ای 9 بندی، مواضع انقلابی خود را اعلام  و به گوش جهانیان رساندند.

در این بیانیه بر ضرورت "دفاع از مظلومان عالم به ویژه فلسطین"، "آزادسازی قدس شریف به عنوان اولویت اول دنیای اسلام"، "بازگشت آوارگان فلسطینی از اقصی نقاط دنیا و برگزاری همه پرسی فراگیر و آزاد برای تعیین آینده این کشور، "هم گرایی و یکپارچگی گروه‌های فلسطینی برابر رژیم کودک کش صهیونیستی"، "محکومیت تلاش شیطانی آل سعود و برخی از کشورهای منطقه در جهت امنیت سازی برای صهیونیست ها از طریق حمایت از تروریسم و رواج خط سازش و عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس"، "غیرقابل اعتماد بودن و تلاش برای تامین حقوق حقه ملت ایران در سند برجام"، "حمایت از نقش آفرینی‌های راهبردی و مستشاری سپاه پاسداران در جبهه مقاومت اسلامی به ویژه مقابله با تروریست‌های تکفیری"، "حفظ و تقویت وحدت امت اسلامی" و "مقابله امت اسلامی با فتنه تکفیری ها" تاکید شد.

انتهای پیام ۳۱۳/۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha