جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ حضور مراجع و علما در راهپیمایی روز جهانی قدس

حوزه/ دبیر شورای نگهبان گفت: مسئله فلسطین اولویت امروز جهان اسلام بوده و شاهد حضور میلیون ها انسان آزاده در اقصی نقاط جهان، به منظور پاسداشت روز قدس هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، آیت الله احمد جنتی امروز در حاشیه  راهپیمایی روز جهانی قدس در قم، در گفت و گو با خبرنگاران گفت: پیام این راهپیمایی آن است که ما لحظه ای از آزادی فلسطین و قدس شریف فارغ نخواهیم شد و همیشه مرگ بر اسرائیل را زمزمه خواهیم کرد.

رئیس خبرگان رهبری ادامه داد: مسئله فلسطین اولویت امروز جهان اسلام بوده و شاهد حضور میلیون ها انسان آزاده در اقصی نقاط جهان، به منظور پاسداشت روز قدس هستیم.

وی اتحاد، همدلی و انسجام را از جمله پیام های این روز برشمرد و اظهار داشت: حضور میلیونی مردم در روز قدس نشان از همدلی، اتحاد و انسجام دارد و همه خدمت گزاران به نظام قدر آن را باید بدانند.

رئیس مجلس خبرگان رهبری بیان داشت: ارزش این راهپیمایی از شلیک موشک ها بیشتر است ، پیام این راهپیمایی به اسرائیل این است که عمرش به آخر رسیده است.

آیت الله جنتی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص محو شدن اسرائیل تا 25 سال دیگر، ابراز امیدواری کرد این مهم هر چه سریعتر تحقق یابد.

313/17

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha