پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امضای طومار حمایت از مردم فلسطین در مسجد مقدس جمکران

حوزه/ سرپرست معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران از امضای طومار در حمایت از مردم فلسطین توسط زائران این مکان مقدس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» ابراهیم صدوقی  بابیان اینکه در شب روز قدس برنامه‌ای ویژه به‌منظور حمایت از مردم مظلوم فلسطین برگزار شده است، اظهار کرد: این برنامه ها به همت معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران با همکاری جمعیت دفاع از مردم فلسطین و موسسه فرهنگی هنری وارثین برگزارشده است.

سرپرست معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران به جزئیات این برنامه اشاره و عنوان کرد: منتظران حضرت ولی‌عصر(عجل الله تعالی فرجه) با سردادن شعار لبیک یا مهدی و امضای طوماری در حمایت از مردم فلسطین برائت خود را از رژیم غاصب اسراییل اعلان کردند.

وی بابیان اینکه روز قدس روز انزجار مردم از ظلم و ستم استکبار جهانی است، تصریح کرد: امیدواریم طبق فرمایش مقام معظم رهبری، اسراییل تا ۲۵ سال آینده محوشده و فلسطینیان به‌حق طبیعی و مشروع خود دست یابند.

صدوقی با تأکید بر اینکه امضای طومار در حمایت از مردم فلسطین با استقبال خوب زائران همراه بوده است، بیان داشت: این طومار پس از تکمیل به جمعیت دفاع از مردم فلسطین تحویل داده‌ خواهد شد تا به‌عنوان پیامی از سوی منتظران قیام از مسجد مقدس جمکران برای روحیه دادن به گروه‌های جهادی و مردم مؤمن فلسطین مورد بهره برداری قرار گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha