جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام صمصام الدین  قوامی

حوزه/ فرقه وهابیت ساخته شده پیر استعمارگراست، اینها ساخته شده اند تا برنامه های دشمنان را اجرا کنند؛ در حقیقت آل سعود و تروریستها تربیت شده صهیونیزم جهانی می باشند.

حجت الاسلام و المسلمین قوامی درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» ضمن تسلیت سالروز تخریب قبور ائمه بقیع(ع) توسط رژیم قبیله‌اى آل‌سعود گفت: این مسئله ای است که از سوی فرقه وهابیت و با چراغ سبز استکبار جهانی اتفاق افتاده و دلیل آن به خوبی مشخص است.

امام جمعه پردیسان قم افزود: مهمترین دلیل آن این است که دشمنان نمی خواهند مردم گرداگرد نور و حقیقت جمع شوند و آنها می دانند« اگر این مسئله اتفاق بیافتد، دودمان آل بنی امیه، بنی عباس و... به آتش کشیده خواهد شد».

رئیس بنیاد فقهی مدیریت اسلامی عنوان کرد: به همین دلیل برای اینکه بتوانند بغض و کینه خود را نشان دهند و مسیر ناصواب خود را  ادامه دهند و جلوی هدایت مردم و جامعه را بگیرند در اقدامی غیر انسانی، قبور ائمه(ع) را در چند قرن پیش از بین بردند.

وی ابراز داشت: همه به خوبی می دانند، فرقه وهابیت ساخته شده پیر استعمار گر است، همانطور که گروهای تکفیری و داعش ساخته شده دست استکبار جهانی است؛ اینها ساخته شده اند تا برنامه های دشمنان را اجرا کنند؛ در حقیقت آل سعود و تروریستها تربیت شده صهیونیزم جهانی می باشند تا با خیال راحت به سرکوبی شیعیان بپردازند و جلوی نفوذ آنها را بگیرند.

حجت الاسلام و المسلمین قوامی گفت: استکبار به خوبی می داند، اگر مردم اطراف امامان(ع) جمع شوند، همه جهان تحت سیطره آنها قرار خواهد گرفت و از این طریق می توانند پیروان و اندیشه ناب خود را ترویج دهند؛ این مطلب به خوبی روشن است چون در گذشته دشمنان این نوع مسائل را تجربه کرده اند.

امام جمعه پردیسان قم افزود: در ایران، دشمنان دیدند  مردم چگونه در اطراف ضریح مطهر امام رضا(ع) جمع می شوند و از این امام همام برای پیروز شدن بر دشمنان طلب استغاثه می کنند؛ شیعیان به خوبی از حضور و قبور ائمه اطهار(ع) استفاده می کنند و این مسئله برای دشمنان به خوبی مشخص است و به همین دلیل به دنبال اهداف بالاتری در قبرستان بقیع هستند و آن هم محو کردن و از بین بردن آثار و قبور ائمه(ع) است.

وی عنوان کرد: این همان مسئله ای است که امام اول شیعیان از آن خبر داد و فرمود« قبرم را مخفی کنید؛ اگر دشمنان بدانند آن را تخریب خواهند کرد»؛ دقیقا قبر حضرت زهرا(س) به همین  دلیل مخفی است؛ همان طور که قبر امام سوم شیعیان را چندین مرتبه شخم زدند و آب بستند تا آثار آن از بین برود تا شیعیان به گرد آن جمع نشوند.»

این کارشناس مذهبی ابراز داشت: در حال حاضر تخریب قبور و از بین بردن آثار، کار تروریستهای تکفیری و داعش است و همه چیز را نابود می کنند و نمی گذارند اثری از ائمه(ع) باقی بماند.

حجت الاسلام و المسلمین قوامی گفت: وهابیت معتقد است، زیارت قبور ائمه(ع)شرک است و نباید اثری از آنها باقی بماند؛ اگر شرک است  پس چرا خیابان همه بناها شهر مکه و مدینه را از اسم های خود پر کرده اند!.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha