چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
صحیفه سجادیه

حوزه/معاون آموزشی تربیتی جامعه‌الزهرا(س) از برگزاری مسابقه مفهومی دعای ۲۴ و ۲۵ صحیفه سجادیه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حجت‌الاسلام‌ و المسلمین علیرضا حاجی زاده، معاون آموزشی تربیتی جامعه‌الزهرا‌(سلام‌الله‌علیها) با اعلام این خبر، عنوان کرد: یکی از مشکلات ودغدغه های  امروز جامعه ما مسائل اخلاقی، تربیتی و فرهنگی خانواده‌ها است که باید از منابع مجرب و متقن پاسخ داده شود و جهت دریافت این معارف ارزشمند و پاسخگویی به نیاز امروز منابعی لازم است که از اطمینان، اتقان و صحت برخوردارباشد.

معاون آموزشی تربیتی جامعه‌الزهرا‌(سلام‌الله‌علیها) اظهار داشت: دعاهای«صحیفه سجادیه» مشهور به زبور آل محمد(صلّی‌الله‌علیه‌وآله) یکی از بهترین منابع جهت دریافت معارف ارزشمند و پاسخگویی به نیاز امروز جامعه است؛ چرا که ریشه در کلام الهی و علم لدنی دارد.

حجت الاسلام و المسلمین حاجی زاده تصریح کرد: شناخت «صحیفه سجادیه» را می‌توان گامی در جهت آشنایی با «معارف اسلام » دانست و در زمینه «عقاید» و «اخلاق » و «شناخت‌های دینی » به آن مراجعه کرد.

وی افزود: دعاهایی که از زبان مبارک امام سجاد(علیه‌السلام) بیان شده و به ما رسیده است، حاوی ظریف‌ترین و عمیق‌ترین معارف به ویژه مباحث ناب اخلاقی و تربیتی است که می‌تواند پاسخگوی نیازهای نسل جوان ما باشد؛ بنابراین باید قدر این مجموعه را دانست و با آن مأنوس بود.

معاون آموزشی تربیتی جامعه‌الزهرا‌(سلام‌الله‌علیها) بیان داشت: اداره قرآن و حدیث در نظر دارد جهت ارتقای سطح معرفتی خانواده بزرگ جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها) طرح مسابقه مفهومی دعای ۲۴ و ۲۵ صحیفه سجادیه را برگزار کند.

حجت الاسلام و المسلمین حاجی زاده با بیان اینکه مهلت ارسال پاسخنامه تا ۱۰ مردادماه است، یادآور شد: سوالات مسابقه شامل ۱۵ سوال تستی و پنج سوال تشریحی است.

وی عنوان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند جهت دریافت اطلاعات و سؤالات مسابقه به ورودی ساختمان شهید بهشتی، سرای ثقلین و یا به سایت و کانال جامعه‌الزهرا(سلام‌الله‌علیها)  مراجعه کنند.

شماره تلفن ۳۲۱۱۲۳۵۵ آماده پاسخگویی به سوالات شرکت‌کنندگان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha