جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جشن «عید در پارک» توسط جامعه اسلامی در ولز برگزار می‌شود

حوزه/ یکشنبه این هفته جامعه اسلامی سوانزی در ولز، جشنی با عنوان «عید در پارک» را برای تمامی مردم صرف نظر از سن، مذهب، نژاد و قومیت برگزار می‌کند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از walesonline، جامعه اسلامی سوانزی، شهری در ولز انگلستان، مردم را برای شرکت در جشنی که این هفته در پارک برگزار می‌شود دعوت کردند. در دعوتنامه جامعه اسلامی آمده است که شرکت در این جشن با عنوان «عید در پارک» که روز یکشنبه این هفته برگزار می‌شود برای همه مردم صرف نظر از سن، مذهب و نژاد و قومیت آزاد خواهد بود. ساعات برگزاری جشن از 11:30 صبح تا 4:30 بعد از ظهر خواهد بود.

سال گذشته بیش از 2000 نفر در این مراسم شرکت کردند و برگزارکنندگان امیدوارند امسال تعداد بیشتری حضور پیدا کنند.

رضا حسن، یکی از برگزارکنندگان مراسم «عید در پارک» جامعه اسلامی سوانزی معتقد است، این جشن فرصتی برای درهم شکستن موانع و سدهای اجتماعی و ترویج پذیرش و انسجام در جامعه می‌باشد.

حسن در این باره می‌گوید: این جشن قرار است خانوادگی و سرگرم کننده برای همه مردم صرف نظر از سن، جنسیت، قومیت، عقیده و نژاد و مذهب باشد. همه می‌توانند در این جشن شرکت کنند. هدف ما از طراحی این مراسم الهام بخشیدن و پرورش هویت ملی مردم ولز بر اساس صلح، عشق و درک متقابل بوده است.

حسن افزود:  جشن سال گذشته با موفقیت زیادی برگزار شد و ما شاهد بودیم که مردم با پیشینه‌های بسیار متفاوتی از همه جا در جشن شرکت کردند. ما همچنین 50 نفر داوطلب داشتیم که در فعالیت‌های مختلف روز ما را یاری دادند. یکی از اهداف ما این است که جوانان بیشتری را در پروژه‌های خیریه مشارکت دهیم، توانایی و کارایی آن‌ها را ارتقاء داده و الگوهای شخصیتی برای آینده ایجاد کنیم. جشن عید که در پایان ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود برای مسلمانان از اهمیت زیادی برخوردار است و ما از تمامی مردم دعوت می‌کنیم دقایقی از روز پرمشغله خودشان را صرف ما کرده و با ما این روز را جشن بگیرند.

جاذبه‌های این روز شامل سواری، قلعه بادی برای کودکان، مسابقات فوتبال برای نوجوانان، تزئین کیک، بازی‌های متنوع، اتاقک عکاسی، حناگذاری سنتی اسلامی و نقاشی چهره برای نونهالان خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha