پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حضور ائمه جمعه لبنان در حرم مطهر حضرت معصومه(س)

حوزه/ رئیس اداره امور بین‌الملل آستان مقدس از حضور چهار نفر از ائمه جمعه کشور لبنان در حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها خبر داد.

کمال ثریا ارکانی در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با بیان اینکه شهر قم به علت وجود بارگاه ملکوتی کریمه اهل بیت(ع) به عنوان یک شهر بین‌المللی شناخته شده است، اظهار کرد: حرم فاطمه معصومه سلام‌الله علیها به صورت مستر شاهد حضور زائران غیرایرانی به ویژه شخصیت‌های تاثیرگذاری کشورهای مختلف است.

وی از حضور چهار نفر از ائمه جمعه لبنان در حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها یاد کرد و افزود: این افراد به منظور شرکت در نشست‌های علمی و دینی و به دعوت جامعه‌المصطفی‌العالمیه در شهر قم حضور یافته و به زیارت ضریح مقدس کریمه اهل بیت(ع) پرداختند.

رئیس اداره امور بین‌الملل آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها خاطرنشان کرد: ائمه جمعه کشور لبنان در حاشیه حضور خود در حرم مطهر از بخش عربی اداره امور بین‌الملل آستان مقدس کریمه اهل بیت(ع) بازدید و با مسؤولان این بخش گفت‌و گو کردند..

وی بیان کرد: در مدت زمانی که آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها میزبان ائمه جمعه لبنان بوده است، تلاش‌های کردیم بتوانیم آنها را با ویژگی‌‌های بارگاه ملکوتی حضرت معصومه سلام‌الله علیها و شهر مقدس قم آشنا کنیم تا این افراد بتوانند در راستای معرفی شهر قم و کریمه اهل بیت(ع) به مردم کشور خود تاثیرگذار باشند.

انتهای پیام/1۵/ ۳۱۳

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha