شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
رئیس کمیته امداد امام  خمینی(ره)

حوزه/ رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: کمیته امداد به دنبال ارتباط بیشتر و قویتر با حوزه علمیه و ارائه طرح مدد کاری اسلامی با استفاده از ظرفیت طلاب و توسعه این فعالیت در بین خانواده های تحت پوشش کمیته امداد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، پرویز فتاح پیش از ظهر امروز در دیدار مدیران کمیته امداد امام خمینی(ره) با حضرت آیت الله مکارم شیرازی به ارائه گزارشی از فعالیت این کمیته پرداخت و با بیان اینکه یکی از رسالت های کمیته امداد، احیاء و ترویج فرهنگ اسلام ناب در بین خانواده های تحت پوشش است گفت: این کمیته، توانسته خدمات خوبی درعرصه فرهنگی انجام دهد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اعطای وام قرض الحسنه بدون بهره به نیازمندان، اعزام به مشهد مقدس برای زیارت حضرت امام رضا(ع)، توسعه طرح اکرام  و تبلیغ آن در رسانه ملی، افزایش مستمری بگیران به نیازمندان را از  برخی خدمات برشمرد.

وی بابیان اینکه هدف از دادن وام به نیازمندان، ساماندهی و ایجاد روحیه امید و تقویت خودباوری و تلاش در بین خانواده های نیازمند و رونق گرفتن کار و اشتغال است، گفت: تلاش داریم با همکاری دولت، زمینه اشتغال نیازمندان افزایش پیدا کند.

وی افزود: از دیگر فعالیت ها، ارتباط بیشتر و قوی تربا حوزه  علمیه و ارائه طرح مدد کاری اسلامی با استفاده از ظرفیت طلاب و توسعه این فعالیت در بین خانواده های تحت پوشش کمیته امداد است.

فتاح گفت: از دیگر فعالیت های این کمیته، طرح و توسعه امداد الکترونیک و سرکشی از خانواده های نیازمند و رسیدگی بیشتر به آنها است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha