پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام والمسلمین رستم نژاد

حوزه/ معاون آموزش حوزه های علمیه با تاکید بر این که با نامه ‌نگاری و بخشنامه مشکلات تربیتی دانش آموزان رفع نمی‌شود، خواستار تشکیل کمیته علمی مشترک حوزه و آموزش و پرورش شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین رستم‌نژاد، معاون آموزش حوزه های علمیه در نشست ستاد همکاری‌های حوزه و آموزش و پرورش که در ساختمان مرکزی این وزارتخانه برگزار شد، گفت: در عرصه همکاری بین این دو نهاد اقدامات تحسین‌برانگیز و مطلوبی انجام شده است. البته تا رسیدن به نقطه مطلوب هنوز فاصله بسیاری داریم.

وی با اشاره به این که بیشتر اوقات مفید دانش آموزان در مدارس سپری می‌شود، افزود:  اگر قرار است که انقلاب باقی بماند، باید حوزه و آموزش و پرورش جوانان و نوجوانان را دریابند.

معاون آموزش حوزه های علمیه با تاکید بر این که با نامه ‌نگاری و بخشنامه مشکلات تربیتی رفع نمی‌شود، تصریح کرد: برای برداشتن قدم موثر در عرصه تربیتی باید گروهی تحت عنوان اتاق فکر و هیئت اندیشه ‌ورز مرکب از فضلای حوزه و صاحب نظران آموزش و پرورش تشکیل شود

حجت الاسلام والمسلمین رستم نژاد با ارائه پیشنهاد کمیته علمی مشترک حوزه و آموزش و پرورش، گفت: در برخی از موضوعات باید مطالعات بیشتری صورت گیرد. برخی از طرح‌ها اجرایی شده و برخی دیگر به پایان رسیده است.

 وی در پایان خاطرنشان کرد: تشکیل مدارس پیش حوزوی از موضوعاتی است که حوزه به دنبال انجام آن است و آمادگی تحقق آن را دارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha