شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام آیت الله عباسیان

حوزه/ مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت: تاکنون تعداد ۱۳ روحانی مبلغ غیر بومی برای فعالیت تبلیغی در طرح نشاط معنوی به استان کرمانشاه اعزام شده اند.

حجت الاسلام آیت الله عباسیان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، اظهار داشت: نوجوانان و جوانان سرمایه های اصلی این کشور هستند و از رو دشمنان برای انحراف عقاید آنان برنامه های زیادی در نظر دارند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه ادامه داد: لذا با توجه به این خطر، مسئولین فرهنگی باید نسبت به مقابله فرهنگی با این تهدیدات نرم برنامه ریزی های کاربردی و عملی انجام دهند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه بیشترین اوقاف فراغت فرزندان ما در ایام تابستان است، گفت: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه نیز به همین منظور در هر تابستان طرح نشاط معنوی را برای این قشر در بقاع متبرکه استان برگزار می کند.

حجت الاسلام عباسیان تاکید کرد: این طرح در 11 بقعه استان کرمانشاه امسال اجرا می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه تعداد ثبت نام کنندگان در این طرح را یک هزار و 685 نفر اعلام کرد و ابراز داشت: مقام معظم رهبری بر تبدیل شدن بقاع متبرکه به قطب های فرهنگی تاکید موکد دارند؛ لذا ما نیز موظفیم که منویات معظم له را اجرایی کنیم.

وی مدت اجرای این طرح را 45 روز اعلام کرد و گفت: جامعه هدف در این طرح جوانان و نوجوانان در گروه سنی 8 تا 18 سال می باشند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه تاکید کرد: بیش از دو سوم از شرکت کنندگان در این طرح را خانمها تشکیل می دهند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه افزود: تاکنون تعداد 13 روحانی مبلغ غیر بومی برای فعالیت تبلیغی در طرح نشاط معنوی به استان کرمانشاه اعزام شده اند.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha