جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دوره آموزشی رزم مقدماتی طلاب و روحانیون

حوزه/ چهل و سومین دوره آموزشی رزم مقدماتی طلاب و روحانیون سراسر کشور برگزارگردید.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»،اختتامیه چهل و سومین دوره آموزشی رزم مقدماتی طلاب و روحانیون سراسر کشور به مدت دو هفته  در مرکز آموزشی باقرالعلوم علیه السلام  تیپ مستقل 83 امام جعفر صادق علیه السلام   روحانیون رزمی تبلیغی برگزار شد.

 فرمانده تیپ 83 امام جعفر صادق علیه السلام  در اختتامیه چهل وسومین دوره آموزش رزم مقدماتی طلاب و روحانیون، ضمن تبیین مسائل سیاسی روز، نقش روحانیت در صحنه های مختلف جامعه را بسیار کارآمد ترسیم نمود و فعالیت نظامی طلاب و روحانیون را همچون خاری در چشم یاوه گویان و استکبار جهانی دانست.

حجت الاسلام و المسلمین طیبی فر در بخشی دیگر از سخنان خود به توسعه فعالیت های پیش رو اشاره کرده و این نوید را داد که ساختمان جدید این مرکز به زودی مورد بهره برداری قرار گیرد.

در حاشیه این مراسم سرهنگ دوم پاسدار امید اکبرزاده فرمانده مرکز آموزشی باقرالعلوم علیه السلام در سخنانی گفت: مرکز آموزشی باقرالعلوم علیه السلام یکی از مراکز مهم و تأثیر گذار در نیرو های مسلح می باشد  که از ماموریت های اصلی این مرکز برگزاری دوره های آموزش رزم مقدماتی طلاب وظیفه شیعه و سنی سراسر کشور است.

وی همچنین  برگزاری دوره های بدو خدمت آموزش نظامی طلاب و روحانیون که در رده های سپاه پاسداران،صنایع دفاع،ناجا و ارتش مشغول به خدمت می شوند و نیز دوره های حفظ انسجام طلاب بسیجی گردان های امام حسین علیه السلام، دوره های آموزش نظامی طلاب و روحانیون طرح جعفر طیار اعزامی به جبهه های مقاومت، دوره های تکمیلی طلاب و روحانیون پایگاه های مقاومت بسیج و دوره های حفظ انسجام رده های نمایندگی ولی فقیه را از مجموعه فعالیت های آن مرکز نام برد.

لازم به ذکر است:  مرکز آموزش باقرالعلوم علیه السلام  تیپ مستقل 83 امام جعفر صادق علیه السلام  روحانیون رزمی تبلیغی قم، تنها مرکزی در کشور است که مسئولیت آموزش های نظامی طلاب و روحانیون سراسر کشور را در سطوح مختلف بر عهده دارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha