پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
مضجع نورانی موسی مبرقع (ع)

حوزه/ مدیرکل برنامه ریزی و بودجه استان قم بر لزوم معرفی بیشتر شخصیت بزرگوار حضرت موسی مبرقع(ع) به زائران تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، سیدحسن رضوی پیش ازظهر امروز در مراسم تکریم امامزاده موسی مبرقع(ع) با اشاره به این نکته که یکی از اهداف فعالان هیئت امنای آستان حضرت موسی مبرقع(ع)، بیان و معرفی عظمت این شخصیت والا مقام و فراهم کردن امکانات سخت افزاری این حرم بوده است، گفت: زائران باید با شخصیت این امامزاده واجب التعظیم آشنا شوند.
وی افزود: خوشبختانه به حسب نگاه پرخیر و برکت رهبری در سفر تاریخی ایشان به قم، اعتباراتی در قالب استفاده ازظرفیت راه و شهرسازی فراهم و بودجه مناسبی برای تملک و توسعه و احداث یک مجموعه زیارتی در این حرم ایجاد گشته است.

رئیس هئیت امنای آستان حضرت موسی مبرقع بیان کرد: 70 درصد خریداری املاک اطراف محل انجام شده  و تمام جوانبی که برای توسعه این حرم باید انجام شود، در نظر گرفته و اندیشیده شده است.
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه این امامزاده مریدان بسیاری از خارج از کشور دارد  به همین دلیل، هیئت امنای این امامزاده، کنگره بین‎المللی را برای گردهمایی محبان این امامزاده برگزار خواهد شد.
رئیس سازمان برنامه و بودجه استان قم تصریح کرد: امیدواریم مریدان و محبان این امامزاده واجب التعظیم در داخل و خارج از کشور با تجمیع در یک برنامه هماهنگ و در قالب یک گردهمایی، گردهم آمده و به خدمت گذاری به این آستان مشغول شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha