سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین رجبی

حوزه/ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: مسئولان کشور همواره باید این را بدانند که انفعال و کوتاهی در برابر دشمنِ مستکبر، باعث طمع و گستاخی بیشتر او می شود.

حجت الاسلام و المسلمین محمود رجبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با اشاره به وضع تحریم های جدید آمریکا علیه ملت ایران در روزهای گذشته ابراز داشت: سران آمریکا بار دیگر نشان دادند که در دشمنی با مردم ایران و نفرتشان از نظام اسلامی اصرار دارند و در مواجهه با این مساله ما نیز باید موضع قاطعانه ای گرفته و فعالیت های هسته ای را به قبل از دوران موسوم به امضای برجام برسانیم.

وی افزود: آمریکا با این حرکت خود ثابت کرد به تعبیر رسای رهبر معظم انقلاب که بارها نیز فرمودند، انرژی هسته ای و امثال آن صرفاً یک بهانه است و آن ها با اصل نظام و استقلال و عزت ملت ایران اسلامی مشکل دارند.

قائم مقام موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) همچنین خاطرنشان کرد: در وضع کنونی برای هیچ کس شک و شبهه ای باقی نمی ماند که رژیم آمریکا به عنوان یک کشور سلطه گر همچنان دارای خوی استکباری است, کما این که عهدشکنی آنها نیز بارها برای ما و دیگر کشورهای دنیا در قضایای مختلف به اثبات رسیده است.

وی با بیان این که راه حل مشکلات کشور، توکل بر خدا و اتکای به توان درون است؛ نه نگاه به بیرون مرزها، گفت: اگر ما فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی را محقق کنیم، بی شک بخش اعظمی از مشکلات اقتصادی کشور مرتفع می شود و ما کمتر نیاز به بیگانگان پیدا می کنیم تا به این خاطر تحت فشار و تحریم قرار بگیریم و کشور به مشکل جدی بربخورد.

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha