جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام علی میناپور

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین میناپور با اشاره به اینکه رسالت خبرنگاران و طلاب ترویج و اشاعه فرهنگ دینی است، گفت: رسالت و وظیفه خطیر خبرنگاران به ویژه در رسانه های دینی، شفاف سازی ضد فرهنگ ها و مقابله با معضلات و آسیب های دینی و فرهنگی است .

حجت الاسلام والمسلمین علی میناپور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با گرامیداشت 17 مرداد روز خبرنگار، با اشاره به اینکه خبرنگاران چشم بینا و گوش شنوای جامعه هستند، گفت: خبرنگاران پیش قراولان اشاعه دین  و فرهنگ هستند که با دلسوزی  و اخلاص در اشاعه مکتب اهل بیت (ع) گام بر می دارند .

وی با بیان اینکه رسالت اولیای الهی تبلیغ دین و ارزش های اسلامی به جامعه بود و خبرنگاران دینی نیز به تعبیری این رسالت بزرگ را بر عهده دارند اظهار داشت:خبرنگاران باید با سعه صدر، دلسوزی، بیان حقیقت و شجاعت در احقاق مطالبات مردمی کوشا باشند .

مدیر حوزه علمیه استان لرستان با بیان اینکه خبرنگاران باید با اطلاع رسانی و جضور به موقع خود در صحنه ها در مقابل هجمه های فرهنگی و توطئه های جنگ نرم دشمن، رسالت خود را به نحو احسن انجام دهد، خاطر نشان کرد:خبرنگاران باید در عرصه مقابل با جنگ نرم دشمن همانند مبلغان به سوالات و شبهات جامعه پاسخگو باشد .

حجت الاسلام والمسلمین میناپور با اشاره به اینکه رسالت خبرنگاران و طلاب ترویج و اشاعه فرهنگ دینی است، گفت: رسالت و وظیفه خطیر خبرنگاران به ویژه در رسانه های دینی، شفاف سازی ضد فرهنگ ها و مقابله با معضلات و آسیب های دینی و فرهنگی است .

وی با اشاره به اینکه اولین وظیفه رسانه ها  تبلیغ و تبیین مسائل دینی و انتقال آنها به مخاطبان است، یادآور شد:پیش قدم بودن در حفظ ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی  از دیگر رسالت های مهم و اساسی خبرنگاران در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

تقدیر از خبرگزاری حوزه

مدیر حوزه علمیه استان لرستان به فعالیت اثرگذار رسانه های دینی به ویژه خبرگزاری حوزه اشاره کرد و گفت: اطلاع رسانی و پوشش رویدادهای حوزوی با همت خبرنگاران حوزه با روحیه جهادی ستودنی است .

حجت الاسلام والمسلمین میناپور در پایان با اشاره به اینکه خبرگزاری حوزه با فعالیت مستمر و پوشش به موقع رویدادهای حوزوی موجب ایجاد انگیزه و رغبت در بین مسئولان برای خدمت روزافزون شده است، بیان داشت: خبرنگاران حوزه با تلاش و پیگیری مستمر در انعکاس اخبار حوزوی تلاش فراوانی انجام می دهند و این تلاش ها شایسته تقدیر است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha