جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
امیدیان

موسس مدارس علمیه خواهران و برادران نورآباد با اشاره به اینکه امروزه ریشه بسیاری از معضلات اجتماعی و فرهنگی به واسطه فاصله گرفتن از سبک زندگی اسلامی ایرانی است، گفت: مبلغان باید با تبلیغ مستمر در محافل و جلسات مختلف، محورهای سبک زندگی اسلامی را در جامعه به ویژه در بین خانواده ها و جوانان اشاعه و گسترش دهند .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام سعید امیدیان، امروز در مراسم افتتاح کانون خادم یاران رضوی مدرسه علمیه ریحانه الرسول(ص) نورآباد با اشاره به اهمیت  ترویج و نهادینه کردن سبک زندگی اسلامی در جامعه، گفت: تبلیغ، تبیین و فرهنگ سازی سبک زندگی اسلامی در ابعاد مختلف از وظایف و رسالت های خطیر مبلغان است که باید بصورت مستمر به آن اهتمام داشته باشند و با ارائه مشاوره های لازم به افراد جامعه، سبک زندگانی اهل بیت (ع) را نهادینه کنند.

وی با بیان اینکه ترویج و اجرای سبک زندگی اسلامی تضمین کننده سعادت خانواده ها و جامعه است، خاطر نشان کرد: سبک زندگی اسلامی باید در همه ابعاد زندگی از جمله پوشش، مراودات اجتماعی، کسب روزی حلال، پرهیز از تجملات، دوری از اسراف و ... مد نظر قرار گیرد و در این راستا مبلغان باید در منبرهای تبلیغی خود سبک زندگی اسلامی را در همه ابعاد به مخاطبان آموزش دهند .

موسس مدارس علمیه خواهران و برادران نورآباد با اشاره به اینکه امروزه ریشه بسیاری از معضلات اجتماعی و فرهنگی به واسطه فاصله گرفتن از سبک زندگی اسلامی ایرانی است، افزود: مبلغان باید با تبلیغ مستمر در محافل و جلسات مختلف، محورهای سبک زندگی اسلامی را در جامعه به ویژه در بین خانواده ها و جوانان اشاعه و گسترش دهند .

عضو شورای حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به اینکه تبیین و نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی ایرانی بهترین راهکار برای مقابله با جنگ فرهنگی دشمن است، گفت: ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی موجب استحکام بنیان خانواده و پیشگیری از آسیب های اجتماعی خواهد شد .

وی با اشاره به فعالیت مبلغان خواهر در راستای نهادینه سازی و تبیین سبک زندگی اسلامی، ادامه داد: مبلغان با حضور در کانون خادمان رضوی آموزش های لازم با محوریت راهکارها و شیوه های نوین ترویج سیره زندگانی امام رضا (ع) و سبک زندگی اسلامی ایرانی را در جامعه فرا می گیرند .

حجت الاسلام امیدیان در پایان ابراز امیدواری کرد: با افتتاح کانون خادما یاران رضوی و فعالیت منسجم و هدفمند مبلغان در عرصه سبک زندگی اسلامی، شاهد ترویج سیره و منش زندگانی اهل بیت (ع) در جامعه باشیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha