دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
بانوی کرامت

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان لرستان از ارسال ۱۳۶ اثر به دبیرخانه مرحله استانی جشنواره «بانوی کرامت» در این استان خبر داد.

خانم زهرا صالحی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد از ارسال ۱۳۶ اثر به دبیرخانه مرحله استانی جشنواره «بانوی کرامت» در این استان خبر داد و گفت: هم اکنون آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره بانوی کرامت در استان در مرحله ارزیابی اجمالی هستند و اساتید ارزیاب در حال بررسی چهارچوب آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره هستند .

وی با اشاره به اینکه آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره بانوی کرامت در بخش های مقاله، پایان نامه و طرح پایانی در مدیریت حوزه علمیه خواهران استان لرسنان در حال ارزیابی است، بیان داشت: مرحله نهایی ارزیابی مقالات در استان قم برگزار خواهد شد .

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران استان لرستان با اشاره به اینکه امسال شاهد رشد دو برابری مقالات رسیده به دبیرخانه استانی بانوی کرامت هستیم خاطر نشان کرد:امسال مشارکت آثار پژوهشی گروهی ،مدرسه ای در قالب کرسی های آزاد اندیشی ،وبلاگ ،سایت ،گفتمان و ... نیز به آثار رسیده به دبیرخانه اضافه شده است .

صالحی در پایان گفت:جشنواره بانوی کرامت فرصتی برای رقابت علمی پژوهشی و گروهی طلاب است که باید با جهت دهی به فعالیت های علمی پژوهشی بتوانیم طلاب محقق،پویا و انقلابی تربیت نمائیم.

انتهای پیام                                          

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha