شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام سید رضی شکوری_ اما جمعه خوی

حوزه/ حجت الاسلام شکوری به تاثیرگذاری رسانه رسمی حوزه در فضای داخلی و بین المللی اشاره کرد و گفت: امروز تبیین و ترویج گفتمان انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری یکی از ماموریت های مهم خبرگزاری حوزه به عنوان یک رسانه دینی فرهنگ سازاست.

حجت الاسلام والمسلمین سیدرضی موسوی شکوری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، با اشاره به نقش رسانه ها در پیشبرد آرمان های انقلاب، اظهار داشت: رسانه ها نباید از آرمان‌های انقلاب اسلامی و مبانی فکری و نظری که امام خمینی(ره) و خطوط و مرزهایی که مقام معظم رهبری ترسیم کرده اند، غافل باشند

امام جمعه خوی تاکید کرد: امروزه باید به نقش رسانه ها در جامعه  نگاه ویژه داشته باشیم، چرا که لزوم رشد و توسعه یک جامعه، وجود رسانه های قوی آن است، رسانه هایی که هم عملکردها را بازگو کرده و هم این عملکردها رو مورد نقد تحلیل و بررسی قرار می دهند و مطالبه گری می کنند.

وی تصریح کرد: تنها آسیبی که می تواند اصحاب قلم را تهدید کند، حب و بغض و توجه ویژه به گرایش های سیاسی است  که باید قلم به دستان از این موارد دوری کنند و مطالبات عمومی، کاستی‌ها، ضعف‌ها و اشکالات کار مدیران را از زبان مردم منعکس کرده و تلاش‌ها، خدمات و زحمات مدیران کشور را  برجسته کنند.

حجت الاسلام شکوری به تاثیرگذاری رسانه رسمی حوزه اشاره کرد و افزود: امروز تبیین و ترویج گفتمان انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری یکی از ماموریت های مهم خبرگزاری حوزه به عنوان یک رسانه دینی فرهنگ سازاست.

وی در پایان گفت: رسانه رسمی حوزه به عنوان رسانه تاثیرگذار و فعال در عرصه دین و فرهنگ بسیار پویاتر از امروز می تواند در جامعه اسلامی حرکت کند و در داخل و خارج از مرزهای اعتقادی با هدف تبلیغ ارزش های الهی مانند همیشه طلایه دار و فرهنگساز ظاهر شود.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha